شناسهٔ خبر: 53011817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان:

196هکتار زمین در شهرکهای صنعتی استان قزوین تحت پوشش فضای سبز قرار دارد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: از مجموع بیش از دو هزار و 680 هکتار از مساحت فاز عملیاتی بیش از 196هکتار از اراضی صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان زیر پوشش فضای سبز قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در مراسم درختکاری در شهرک صنعتی کاسپین2( آبیک ) با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر از مجموع دو هزار  و 680 هکتار از مساحت فاز عملیاتی شهرکها و نواحی صنعتی بیش از 196 هکتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد که شامل275 هزار اصله نهال و 10  هکتار گلکاری و چمنکاری می باشد.  

وی مساحت فضای سبز ایجاد شده در سالجاری در شهرکها و نواحی صنعتی را 3 هکتار عنوان کرد و گفت: طبق قرارداد فی مابین شرکت و صاحبان سرمایه مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی 15% از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و 10% از اراضی در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شرکت باید تحت پوشش فضای سبز قرار گیرد که این مهم با همکاری و تلاش صنعتگران و سرمایه گذاران عزیزمحقق خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده نیز بیش از 3 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان با کاشت 3هزار اصله نهال تحت پوشش فضای سبز قرار می گیرند.

هم اکنون تعداد یک هزار ۷۰۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که از این تعداد 950 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 30 هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده اند.

این مراسم همزمان با هفته منابع طبیعی و با حضور فتحعلی محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران،  رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و مسئولین در شهرک صنعتی کاسپین2( آبیک ) برگزار شد.

48 

برچسب‌ها:

نظر شما