شناسهٔ خبر: 68637138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فانوس دریایی بوشهر تاپایان سال جاری بهره برداری می شود

سیدحسین جعفری سیدحسین جعفری سیدحسین جعفری

شهردار بوشهر دربازدید از فانوس دریایی گفت: این پروژه جاذبه گردشگری بوشهر تاپایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

شهردار بوشهرروز جمعه با حضور در محل ساخت پروژه فانوس دریایی، از اتمام بتن‌ریزی سقف طبقه اول این پروژه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این جاذبه گردشگری تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.  

حسین حیدری در جریان این بازدید با بیان اینکه پروژه فانوس دریایی، از مهمترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری حال حاضر شهرداری بوشهر به شمار می‌رود، افزود: امروز با اتمام بتن‌ریزی مرحله پنجم، سقف طبقه اول این سازه بتن‌ریزی شد که امیدواریم این روند ادامه یابد.

شهردار بوشهر با اشاره به اینکه فانوس دریایی به یک جاذبه گردشگری برای بوشهر تبدیل خواهد شد، افزود: این پروژه طبق زمانبندی و با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است که با ادامه این روند، پیش‌بینی می‌شود فانوس دریایی بوشهر تا سال آینده آماده بهره‌برداری شده و به یکی از نقاط دیدنی جدید این شهر تبدیل شود.

گفتنی است، این پروژه که با هدف توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری در حال اجراست، از جمله طرح‌های مهم شهرداری بوشهر در حوزه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری به‌شمار می‌آید.

حسین حیدری شهردار بوشهر در پایان این بازدید، از تمامی دست‌اندرکاران و نیروهای اجرایی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در حال پیشبرد این پروژه و سایر پروژه‌های شهری هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما