شناسهٔ خبر: 52992948 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود

هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد با افزایش سرعت باد‌های جنوبی، خلیج فارس در دو روز آینده مواج و متلاطم است، بنابراین دریانوردان مراقب باشند.

صاحب‌خبر -

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش سرعت وزش باد‌های جنوبی در ساعاتی از وقت فردا و روز جمعه روی دریا و در سطح استان است.

زهرا راستگو به دریانوردان به ویژه صاحبان قایق‌های کوچک و تفریحی توصیه کرد به دریا نروند و آن‌ها که به دریا می‌روند نیز تمهیدات لازم را برای جلوگیری از حوادث احتمالی بیندیشند.

به گفته راستگو در این مدت با افزایش پوشش ابر احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر می گوید: با توجه به افزایش سرعت باد، ایجاد گردوخاک محلی و همچنین نفوذ گردوغبار از مناطق همجوار به استان و کاهش کیفیت هوا و دید افقی دور از انتظار نیست.

او آسمان استان را تا فردا کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط گردوغبار، گاهی افزایش ابر با احتمال بارش خفیف و پراکنده و از فردا با افزایش سرعت باد پیش‌بینی کرد.

راستگو می گوید: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۴:۵۰ دقیقه بامداد، مد دریا ساعت ۱۲:۱۴ و جزر دوم ساعت ۲۰:۱۳ دقیقه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها:

نظر شما