شناسهٔ خبر: 52977085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ادعای عجیب رییس فدراسیون شمشیربازی

علیرضا دبیر به فدراسیون رسول خادم بودجه نمی‌داد!

رئیس فدراسیون شمشیربازی خطاب به دبیر گفت: خود شما گفتید به کشتی نباید بدهید. یک روز در هیات اجرایی که آقای هاشمی رییس کمیته بود و آقای دبیر نایب رییس بود، من و علیپور هم عضو هیات اجرایی بودیم یک روز نشد که دعوای ایشان را با خادم نداشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جریان برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک علیرضا دبیر دوباره با اعضای کمیته ملی المپیک درگیر شد! و همین اتفاق باعث اعتراض بسیاری از حاضران در جلسه شد.

علیرضا دبیر خطاب به باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: سال ۹۶ بودجه کشتی ۵ میلیارد بود که من نایب رییس بودم. شما اول سال کردید ۲ میلیارد من حال خادم را گرفتم یا شما؟ ذهن من مثل کامپیوتر است و همه چیز را ضبط می کند.

باقرزاده گفت: خود شما گفتید به کشتی نباید بدهید. یک روز در هیات اجرایی که آقای هاشمی رییس کمیته بود و آقای دبیر نایب رییس بود، من و علیپور هم عضو هیات اجرایی بودیم یک روز نشد که دعوای ایشان را با خادم نداشته باشیم. هر روز جر و بحث بود. من یک سوال دارم کسی جواب من را نداده است.

علیپور: دبیر بودجه خادم را کم کرد!

محمد علیپور عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: ۵۰ تا ۵۱ فدراسیون داریم. آقای دبیر به عنوان رییس از بودجه دفاع می کنید، حقتان است و گفتید نماینده ۵۰ فدراسیون هستید. وقتی نایب رییس کمیته بودید و آقای خادم بودجه می آورد موافقت می کردید؟ نمی کردید! آقای باقرزاده شاهد هستند.

باقرزاده عنوان کرد: آن زمان بودجه ۵ میلیاردی کشتی را به ۲ میلیارد تبدیل کردید. وقتی کیومرث هاشمی رییس کمیته بود من و آقای علیپور عضو هیات اجرایی بودیم یک روز نشد دعوای دبیر و خادم را نداشته باشیم.

صالحی امیری به میان حرف باقرزاده آمد و گفت صلوات بفرستید.

بیشتر بخوانید:

اخراج یک بایرنی به اتهام نژادپرستی

دبیر دوباره با اعضای کمیته ملی المپیک درگیر شد!

اعلام هزینه‌های کمیته ملی المپیک در ۴ سال گذشته/عکس

۲۵۳۲۵۱

نظر شما