شناسهٔ خبر: 52913704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ربیعی: با فکری از لیگ دسته دوم رقابت دارم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید که با محمود فکری دورنمای خوبی را برای تیم نفت مسجدسلیمان متصور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس، ریکاوری مناسبی به لحاظ ذهنی و جسمانی داشته باشیم و خودمان را برای بازی با نفت مسجدسلیمان آماده کنیم.

وی ادامه داد: دیدار با نفت برای ما اهمیت زیادی دارد و روند آنها روند رو به جلو و خوبی بوده است. بازی هفته گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک را دیدم و آقای فکری را خیلی وقت است که می‌شناسم و برای من بسیار قابل احترام است. از لیگ دسته دوم تا امروز با هم رقابت داشتیم و با وجود اینکه فوتبالیست ارزنده‌ای بود، مراحل مربیگری را هم پله پله طی کرده است. می‌توان با محمود فکری برای نفت مسجدسلیمان دورنمای خوبی متصور بود.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: می‌خواهیم بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و برای بازیکنان هر دو تیم آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم این بازی هم فارغ از هرگونه موارد حاشیه‌ای، بازی خوبی باشد و تیمی که مستحق است بتواند برنده بازی شود.

ربیعی در خصوص اینکه کدام بازیکنان را برای دیدار با نفت مسجدسلیمان در اختیار ندارد، گفت: یونس اکبرپور به دلیل مصدومیت و عقیل کعبی به دلیل چهار کارته بودن غایبان تیم ما هستند

 

نظر شما