شناسهٔ خبر: 68357693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نایب قهرمانی کاهای ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا - اکونیوز

اقتصاد ایران: تیم ملی رده های پایه ایران با ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۹ برنز عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در پایان سه روز پیکار نوجوانان، جوانان و امیدهای دختران و پسران آسیا در دو بخش کاتا و کومیته تیم ژاپن با ۱۶ مدال طلا، یک نقره و ۸ برنز بر سکوی اول ایستاد. ایران با ۱۰ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز نایب قهرمان شد و تیم قزاقستان هم با ۴ مدال طلا، ۶ نقره و ۴ برنز در مکان سوم قرار گرفت.

در جدول رده بندی مدالی این دوره از مسابقات بعد از سه تیم برتر، قزاقستان با ۴ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز، اردن با ۳ طلا و یک نقره، عربستان با ۲ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز، کویت با یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز، عراق و فلسطین هر کدام با یک طلا در مکان‌های چهارم تا نهم جای گرفتند.

کاروان اعزامی ایران در این دوره از مسابقات در مجموع سه رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال موفق به کسب ۲۳ مدال شامل ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۹ نقره شد. حنانه صالحی، پارمیس علیپور، ساغر جندقی، امیر علی تیموری، مهلا صداقت، محمد عرفان عسگری پور، امیر علی برزویی، حسین علینژاد، فاطمه زهرا سعید آبادی و محمد حسین شیرصفت ۱۰ مدال طلا، یلدا نقی بیرانوند، الینا صفاجو، ابوالفضل همدم جو به همراه وهاب شاهمیر چهار مدال نقره، کاتای تیمی جوانان (آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری)، علی توکلی، فاطمه بداغ، مهرنگار احمدی، ملیکا عزتی، غزل فتحی، مریم گرزین، محمد عبداللهی، ابوالفضل صادقی هم ۹ مدال برنز به دست آوردند.

برچسب‌ها:

نظر شما