شناسهٔ خبر: 5290122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تولید محتوا بر اساس نیاز مردم به توسعه شبکه ملی اطلاعات کمک می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای توسعه شبکه اطلاعات ملی گفت: نیاز فعلی این شبکه تولید محتوا بر اساس نیاز مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود واعظی بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار با فعالان حوزه ICT استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رتبه بندی‌های مختلفی در حوزه پهنای باند اینترنت در جهان وجود دارد، اظهار کرد: ایران در حوزه مربوط به رتبه‌بندی زیرساختی نسبت به سال گذشته پنج رتبه ارتقا یافته است.

وی با اذعان به کُندی پیشرفت ایران در حوزه سرعت ایتنرنت اضافه کرد: ارتقای رتبه و همچنین بهبود کیفیت این حوزه نیاز به اقدامات بیشتری دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزایش سرعت اینترنت را از دغدغه‌های کشور به‌ویژه دولت دانست و ابراز داشت: بهبود کیفیت سرعت اینترنت برای دانشگاه‌ها، مراکز عمومی و مکان‌های که سرعت در رونق کسب و کار آنها تاثیر دارد در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: افزایش سرعت اینترنت برای مردم عادی هم بعد از محقق شدن اولویت‌ها عملیاتی می‌شود.

واعظی تاکید کرد: وضعیت سرعت اینترنت تا پایان دولت مستقر تغییرات قابل‌توجهی می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت اینترانت در کشور گفت: زیرساخت‌ها لازم برای توسعه شبکه ملی اطلاعات در وضعیت قابل قبولی قرار گرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیاز فعلی شبکه ملی اطلاعات را تولید محتوا، اطلاعات و آمار توسط دستگاه‌های مختلف دانست و تاکید کرد: تولید محتوا بر اساس نیاز مردم می‌توان به تقویت شبکه ملی اطلاعات کمک کند.

انتهای پیام/73004/ج20/ژ1001

برچسب‌ها:

نظر شما