شناسهٔ خبر: 52864654 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایستنا | لینک خبر

سخنگوی هیات رئیسه مجلس: هیچ طرحی درباره توییتر و یوتیوب در دستور کار مجلس نیست

صاحب‌خبر -

ICTna.ir - سخنگوی هیات رییسه مجلس، بررسی طرحی درباره توییتر و یوتیوب در مجلس را رد کرد و گفت: هیچ‌ طرحی درباره فضای مجازی در دستور کار صحن مجلس قرار ندارد و طرحی که تعدادی از نمایندگان پیشنهاد داده‌اند نیز هنوز حتی در کمیسیون تخصصی آن بررسی نشده است.

202202101153235490.jpeg

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید نظام‌الدین موسوی امروز در جمع خبرنگاران درباره اینکه گفته می‌شود مجلس درباره ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب طرحی را در دستور کار دارد، افزود: چنین موضوعی در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی قرار ندارد.

او اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس ممکن است طبق قانون، طرح‌های مختلفی را تدوین و به کمیسیون‌های تخصصی پیشنهاد دهند اما این مساله به هیچ عنوان به معنی بررسی یا تصویب همه طرح‌ها در صحن مجلس نیست.

موسوی افزود: آنچه در شایعات اخیر مطرح شده در حقیقت درباره طرحی است که تعدادی از نمایندگان آن را تدوین کرده‌اند که برای بررسی به کمیسیون حقوقی ارجاع شده و در این کمیسیون نیز هنوز بررسی نشده است.

او از رسانه‌ها درخواست پیش از انتشار مطالب راجع به طرح‌هایی که مجلس بررسی می‌کند و درباره صحت و سقم اطلاعاتی که دریافت می‌کنند، از هیات رییسه مجلس سوال کنند تا اطلاعات نادرست به افکار عمومی ارایه نشود.

نظر شما