شناسهٔ خبر: 52846168 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی ۱۰ اسفند ماه؛

تاخیر در ارسال گواهینامه موتور و گلایه از کمبود امکانات رفاهی در شهربابک کرمان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۰ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است. برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

سلام وقت بخیربیشتر از دو ماه پیش در آزمون‌های گواهینامه موتور سیکلت قبول شدم، و کارت گواهینامه ام را هم تحویل دادم تا جدید صادر شود، ولی هنوز گواهینامه جدید به دستم نرسیده است. لطفا پیگیری کنید.

با سلام، این روز‌ها رانندگان وسایل نقلیه سنگین مشکلات فراوانی از جمله خرابی جاده‌ها، کاهش سهمیه سوخت گازوئیل و عدم ارائه سوخت آزاد توسط جایگاه‌ها را دارند. در برخی جایگاه‌ها به محض تاریک شدن هوا پمپ‌ها را خاموش می‌کنند و این درحالی است که سوخت هم دارند که به عنوان نمونه می‌توان به جایگاه کاخ شهرستان اراک دراستان مرکزی اشاره کرد.

با سلام، لطفا درخصوص آب شرب پایدار منطقه روستایی پیگیری کنید، روستای نیسیان منطقه برزاوند شهرستان اردستان اصفهان چند سالی است دارای سیستم لوله کشی است، ولی قابل شرب نبوده وساکنان از آب تانکر سیار استفاده می‌کنند درسال قبل هم درمورد سیستم آبرسانی شرب استانی اقداماتی صورت گرفت و لی آب پایدار استانی وصل نشده است. باتشکر

با سلام ما در روستایی به نام چنار از توابع شهرستان شهربابک استان کرمان زندگی می‌کنیم این روستا ازهیچ امکاناتی برخوردار نیست مثل آب و تلفن واینترنت خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

با سلام و احترام خدمت شما معلمان حق التدریس گروه سوم که قرار بود به صورت هماهنگ با گروه اول ودوم احکام صادر شود متاسفانه احکام گروه اول ودوم صادر شد، ولی گروه سوم چندین ماه است که منتظر هستند و با وجود وعده‌های داده شده هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته و همچنان همه چشم انتظار هستیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

 

نظر شما