شناسهٔ خبر: 52799943 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واژگونی ۲۰۶ پس از برخورد با جداول میانی بزرگراه

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در بزرگراه باقری به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر شریفی اعلام داشت: مقارن ساعت ۰۲:۰۰ بامداد دیشب در مسیر بزرگراه باقری بین استقلال و زین الدین، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده است، ناگهان از مسیر خارج می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این خودرو پس از آنکه به شدت با جداول میانی بزرگراه برخورد می‌کند، واژگون شده و به همین صورت چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از بر جای گذاشتن چندین متر خط ترمز و آثار زیاد تصادف و از جای درآمدن سیستم موتوری بالاخره متوقف می‌گردد.
سرهنگ شریفی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده است پس از مشاهده این حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را برای ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام داد و این راننده و سرنشین که در این حادثه زخمی شده بودند توسط تیم‌های اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل گردیدند که در این خصوص کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.
او از رانندگان خودرو‌ها خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کرده و قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

نظر شما