شناسهٔ خبر: 52783019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرماندار آق‌قلا:

وزاری راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان همراه رئیس جمهور به گلستان سفر کنند

فرماندار آق قلا گفت: در مکاتبه با استاندار گلستان درخواست کردیم از نهاد ریاست جمهوری درخواست کند تا در سفر آتی رئیس جمهور به این استان وزرای راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان به این استان سفر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، هاشمی، فرماندار آق قلا در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان گلستان، گفت: چهاربانده کردن مسیر آق قلا به بندر ترکمن و حل مشکلات سد وشمگیر از مهمترین دغدغه‌های مردم آق قلا است.

هاشمی بیان کرد: تلاش داریم با سند تدوین شده در استانداری گلستان همگام شویم و در این راستا مدیران ادارات و نهاد‌های آق قلا باید برنامه‌ها و پروژه‌های عملیاتی خود را در قالب سند توسعه‌ای تدوین کنند.

فرماندار آق قلا به موقعیت مناسب این شهرستان با مراکز اقتصادی و ترانزیتی استان اشاره کرد و گفت: آق قلا در مسیر بین المللی ترانزیت و همجوار با کشور‌های آسیای میانه است و همین مساله می‌تواند در توسعه این شهرستان اثرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای سفر رئیس جمهور، در مکاتبه با استاندار گلستان درخواست کردیم تا وزرای راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان به این شهرستان سفر کنند تا موضوعات مرتبط برای تامین اعتبار در حضور مقامات کشوری پیگیری شود.

نظر شما