شناسهٔ خبر: 52770906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جنجال در انتقال بازیکن ماشین سازی به خیبرخرم‌ آباد/قرارداد ش...

اقتصاد ایران: مالک باشگاه ماشین سازی تبریز انتقال امیر شهیم به خیبر خرم آباد را اقدامی غیرقانونی خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قربانی مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز ‌با صدور اطلاعیه‌ای ‌پیرامون ‌جدایی غیر قانونی امیر شهیم و  برخی دروغگویی‌ها و تهمت‌های ناروای برخی هوادارنماها‌، افراد فاسد و دلال‌های فوتبال واکنش نشان داد که به شرح زیر است: 
به استحضار هواداران و مسوولان محترم می‌رساند:.
باز دلالان و مفسدین فوتبال در پی توافق و اتحاد بوجود آمده بین مسوولان ورزشی استان و مالکیت باشگاه برای حل مشکلات این باشگاه بزرگ دست به کار شدند و برای نابود کردن این باشگاه مردمی از هر اقدام ناجوانمردانه ایی فرو‌گذار نیستند.
 ۱_در خصوص  خبر جدایی آقای امیر شهیم ‌اقدامات قانونی لازم در تاریخ ۱۸  و ۲۵ بهمن ماه بصورت مکتوب از طرف مالکیت باشگاه و هیات فوتبال استان با توجه به بلاتکلیفی باشگاه در آن برهه زمانی انجام شده و قرارداد ایشان غیرقانونی و بر اساس مقررات باعث محرومیت خود بازیکن و باشگاه خیبر خرم آباد خواهد شد.
 ۲_ضمنا در پی  درج و انتشار برخی دروغ‌های ناجوانمرادنه، دور از شرافت و انسانیت برخی از مزدوران و دلالان فاسد(که عمدتا غیر بومی و مسبب چندین ساله مشکلات باشگاه می‌باشند)‌ در خصوص مالک و عملکرد باشگاه که توسط سه الی چهار نفر از هواداران ناآگاه و بی‌اطلاع در فضای مجازی، باعث تشویش اذهان عمومی گشته و با ایجاد نگرانی در هواداران با فرهنگ باشگاه‌، منجر به زیر سوال رفتن شخصیت و جایگاه باشگاه شده است، بدینوسیله اعلام می‌دارد در اولین فرصت اقدامات قانونی لازم نسبت به مسببین اصلی این قضایا  از طریق مراجع ذیربط انجام خواهد شد.
به برخی از هواداران که‌ با نا آگاهی و بی‌اطلاعی مطالبی طرح کرده برای آخرین بار توصیه می‌کنیم بازیچه دست دلالان و عوامل فاسد و بدخواه فوتبال آذربایجان ‌نشوند. حساب شما با این بیگانگان و بدخواهان جدا هست. بنده از شما عزیزان شکایتی ندارم. اما انشاالله در محکمه قانونی با این عوامل بیگانه و ضد فوتبال پاک برخورد قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/60017

نظر شما