شناسهٔ خبر: 52759779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا از روسیه گرفته می‌شود

چندین رسانه اروپایی ادعا کرده اند که در پی مناقشه روسیه و اوکراین، میزبانی فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از روسیه سلب خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در پی تشدید درگیری ها میان اوکراین و روسیه، از صبح امروز (پنجشنبه) خبرهایی مبنی بر سلب میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا از سن پترزبورگ در رسانه‌های مختلف اروپایی به چشم می‌خورد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار است در تاریخ ۲۸ می‌در سن پترزبورگ برگزار شود، اما به گزارش ESPN، سلب میزبانی از روسیه در این بازی اجتناب ناپذیر است. یوفا همچنین احتمالا در مورد حضور باشگاه‌های روسیه در رقابت‌های اروپایی بحث خواهد کرد.

همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس ادعا کرده است ، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل وضع به وجود آمده میان روسیه و اوکراین، قصد دارد سنت پترزبورگ را از میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ محروم کند.

پیشتر گزارش شده بود که به دلیل وضعیت روسیه و اوکراین الکساندر چفرین، رئیس یوفا تصمیم به برگزاری نشست فوق العاده کمیته اجرایی در روز جمعه گرفته است.

ESPN روز چهارشنبه گزارش داد که در صورت تشدید تنش‌ها بین روسیه و اوکراین، یوفا با اتحادیه اروپا همکاری خواهد کرد و به هرگونه تحریم علیه روسیه پایبند خواهد بود. همچنین به گفته این منبع، یوفا در صورت سلب میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا از روسیه، برگزاری این دیدار را در استادیوم‌های رم، مونیخ، پاریس، آمستردام و بارسلونا بررسی خواهد کرد.

نظر شما