شناسهٔ خبر: 67754205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تصمیم عجیب برای تیم موفق؛

می خواهند ذوب آهن سقوط کند!

آنچه در مجمع عمومی کارخانه ذوب آهن اصفهان روی داده، فقط یک پیام واضح دارد؛ تصمیم بر سقوط!

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق- آنقدر خبر عجیب بود که همه فوتبال کشور را دچار شوک عجیبی کرد. مجمع عمومی کارخانه ذوب آهن اصفهان در تصمیمی ناگهانی و مبهم، بودجه این باشگاه را فقط ۲۰ درصد افزایش داد تا یک پیام را به همه اعلام کند، می خواهد این تیم که نتیجه قابل قبولی داشته، به لیگ پایین تر سقوط کند! اتفاقی که در حدود ۲۰ ثانیه اعلام و تصویب شد که نه تنها فاقد رگه های کارشناسی بود که نشان داد می خواهند یک تیم موفق کشورمان در فصل گذشته را دچار نابسامانی و احیانا حذف از عرصه اول فوتبال کشور کنند.

بیشتر بخوانید:

زنگ خطر برای استقلال و هشدار برای تکرار رویه غلط

جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!

ذوب آهن اصفهان که مدت ها بود برای سقوط نکردن مبارزه می کرد، فصل گذشته در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت تا یک رکوردشکنی ویژه پس از حدود یک دهه داشته باشد. این نتایج که تحسین برانگیز بود و با بودجه ای معقول هم روی داد، این حس را ایجاد کرده بود که مجمع کارخانه به عنوان حامی مالی این باشگاه، بایستی مسیر موفقیت و رو به جلو را ادامه دهد و امکان ایجاد یک فضای رقابتی برای فصل آینده را جهت آسیایی شدن فراهم کند. اما نه تنها حداقل های یک روند رو به صعود فراهم نشد که برعکس شد و همه چیز دست به دست هم داد که حالا این انگاره در فوتبال کشورمان ایجاد شود که می خواهند این باشگاه را دچار انحطاط و سقوط کنند.

می خواهند ذوب آهن سقوط کند!

ذوب آهن که در مقایسه با باشگاه های مشابهی مانند سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، گل گهر، مس رفسنجان و ... بودجه ای به مراتب کمتر داشته اما کارنامه ای موفق تر به ثبت رسانده، با چنین تصمیمی، راهی غیر از سقوط و شکست را در پیشرو می بیند؟ به نظر می رسد اگر در این تصمیم چند ثانیه ای تدبیر و تجدیدنظری نشود، جواب این پرسش واضح و مبرهن است ...

نظر شما