شناسهٔ خبر: 52754523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موکب حرم حضرت معصومه(س) در کاظمین برپا می‌شود

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اعزام خادمان حرم به کاظمین گفت: موکب آستان در روزهای شنبه و یکشنبه به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(ع) با توزیع دو وعده غذای گرم و یک وعده صبحانه، به زائران پدر بزرگوار حضرت معصومه(س) خدمات‌دهی می‌کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مهدی احمدی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی گسترده برای شهادت امام کاظم(ع) اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت امام هفتم(ع) موکب آستان بانوی کرامت در کاظمین، با اعزام جمعی از خادمان حرم مطهر به کاظمین برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این موکب برای اولین سال در روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با روز قبل و روز سالروز شهادت امام کاظم(ع) با پذیرایی و توزیع دو وعده غذای گرم و یک وعده صبحانه، به زائران پدر بزرگوار حضرت معصومه سلام الله علیها خدمات دهی می‌کند.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: علاوه بر برپایی موکب خادمان آستان مقدس دختر موسی بن جعفر(ع) در کاظمین، این خادمان به همراه پرچم آستان قم در دیگر اعتاب مقدسه نجف، کربلا و سامرا نیز حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: مراسم بدرقه خادمان آستان مقدس بانوی کرامت به کاظمین امروز در صحن امام هادی(ع) حرم حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این آستان مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/78023/ی

نظر شما