شناسهٔ خبر: 52741623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر علوم:

توجه به نظرات نخبگان دانشگاهی کشور را در ریل توسعه قرار می دهد

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توسعه و پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها منوط به فعالیت جریان ها و کانون های دانشجویی بویژه نخبگان مراکز آموزش عالی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالحسین کلانتری روز چهارشنبه در نشست با دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه های استان ایلام اظهار داشت: جریان جوان دانشجویی به معنای واقعی آینده سازان کشور هستند.  

وی افزود: در میان جریان عظیم دانشجویی که حدود سه میلیون نفر در کشور هستند، بی تردید مسوولیت دانشجویان نخبه ، تشکل ها و کانون های فرهنگی بی بدیل است.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: تشکل ها، انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و هنری دانشجویی، در واقع گروه های اجتماعی هستند که کار گروهی را تجربه و در این راستا تلاش می کنند که کشور را در ریل توسعه قرار دهند.

کلانتری بیان داشت: خواه یا ناخواه همواره مشکلات و مسایلی در مسیر فعالیت های دانشجوان فرهنگی هیات ها وجود دارد اما در نهایت برنده تمامی مناظرات و مباحث، فعالان فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توجه به جوانان را مورد تاکید قرار داده و ایشان این قشر از جامعه را میانداران اصلی آینده خطاب می کنند.

معاون وزیر علوم گفت: معتقدم تغییر و تحول در جامعه به واسطه جوانان رخ خواهد داد و تحول و پویایی هر جامعه به دست این جوانان است.

کلانتری افزود: در جریان از سرگیری آموزش حضوری تشکل های فرهنگی نقش اصلی را ایفا خواهند کرد که به نظر می رسد در سال آینده وارد فصل جدیدی از آموزش شده و پویایی و نشاط دوباره به دانشگاه ها باز می گردد.

نظر شما