شناسهٔ خبر: 52739509 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شناسایی ۱۳۵ بیمار جدید کرونایی در جنوب غرب خوزستان

در شبانه روز گذشته ۱۳۵ بیمار جدید کووید۱۹ در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۵ مورد جدید مثبت داشته ایم که ۶۱ نفر مربوط به آبادان، ۶۲ نفر در خرمشهر و ۱۲ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

 دکتر شکراله سلمان زاده افزود: از این تعداد، ۱۱۷ نفر به تفکیک در آبادان ۴۸ نفر، خرمشهر ۵۷ نفر و شادگان نیز ۱۲ نفر با مراجعه به مراکز درمانی به صورت سرپایی مداوا و راهی خانه هایشان شدند.

او تصریح کرد:در روز گذشته نیز ۱۹ نفر بستری و ۱۳ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و متأسفانه یک مورد فوتی در آبادان داشتیم.

در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ها ۷۷ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۳۸۹۰۹۴ مورد بوده که از این تعداد ۱۸۴۷۰ نفر بستری و ۱۵۲۵۰ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده اند.

<div id="video-display-embed-code_7673818"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3369899/7673818?width=400&height=300"></script></div>

:دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آخرین وضعیت بیمارستان ها در منطقه می گوید

<div id="video-display-embed-code_7673849"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3369899/7673849?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما