شناسهٔ خبر: 52674804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نشانه انقلابی‌گری

انقلاب صورتش نظام است و نظام محصولش استمرار انقلاب. استمرار یعنی تبدیل حال به ملکه و مقام، در مردم. همین باعث شد امروز انقلاب در دنیا گسترش پیدا کند و کل قدرتها را متوجه خود کند.

صاحب‌خبر -

فارس پلاس؛ شبکه‌های اجتماعی: حجت‌الاسلام علی مهدیان در رشته‌توئیتی درباره بیانات اخیر رهبر انقلاب نوشت:

«حالا انسان می‌شنود که افرادی میگویند نظام از هدفهای انقلاب دور شده؛ میخواهند نشان بدهند که به انقلاب دلبسته‌اند. من قبول ندارم این حرف را؛ من دلبستگی آنها به انقلاب را هم قبول ندارم. » 

این جمله ها اولین بار نیست که از زبان یک رهبر انقلابی بیان میشود. 

سال ۶۷ امام گفت: اینها که معتقدند نظام به اهداف خود نرسیده در این ده سال انقلابی نما هستند.(منشور روحانیت)

مثل کسانی که ده سال قبلترش رای به «جمهوری اسلامی» یعنی رای به نظام اسلامی، ندادند. معلوم است که نظام ولایی، شریعت است و انقلاب طریقت. بدون شریعت چه طریقتی ، چه انقلابی، چه کشکی.

ده سال قبلترش آنانکه شک کردند به کارایی هندسه امامت و امت و ترویج کردند که«جواب این خونها را چه‌ کسی میدهد» انقلابی نبودند. آنها هم که منتظر بودند با جنگ مسلحانه زودتر به خواسته های ظاهری انقلابیشان برسند هم حقیقتا انقلابی نبودند. برای امام « روح انقلابی» امت اساس بود.

بله به همین دلیل امام در منشور گفت مهمترین عائدی ما در جنگ «رشد روح انقلابی» مردم بود. 
برای همین امروز رهبر«استمرار انقلاب» را مهمترین دارایی امت میداند؟ برای همین حتی نمک به حرامها هم با همان شعارهای انقلاب که در جان مردم زنده و «مستمر» مانده است تیشه به ریشه نظام میزنند.

سال ۶۷ امام هویت انقلابی نمایی را توضیح داد؛ آنکه میگوید پیش نیامدیم.
داستانی جدی و تکراری.از قطار انقلاب پیاده نباید کرد اما اعلام پیاده شدن عده ای هم پیاده کردن نیست
کاش لج نمیکردند.

سردارشهید را که انقلابی نمیدانند.حداکثر تابوت و عکسش، نه حتی وصیت نامه اش، بر نمیتابند.چرا چون در وصیتنامه اش نوشت:جمهوری اسلامی امروز در قله است.چون نوشت:جمهوری اسلامی حرم است

میبینند که دشمنی دشمنان مردم بیشتر شده،از بین نرفته،خوب اگر از انقلاب عدول کردیم چرا دشمنیشان بیشتر شده؟چرا با مردم؟

«استمرار روح انقلاب» در مردم کار کیست جز نظام، جز شریعت، جز کالبد ولایی؟ روح انقلاب اگر نیست، «انقلاب علمی» در دهه هشتاد و نود محصول چه بود. شتاب ده برابری تولید علم محصول چه بود؟ اصلا فکر میکنید امروز به چه پشتوانه ای تیم مذاکره کننده زیر بار تحمیلات قدرتهای دنیا نمیرود؟ چه دارند در چنته به جز قدرت مردم و مقاومت مردم؟

روح انقلاب اگر نیست چرا مردم برای همان شعارها رگ گردنشان بیرون میزند؟ جامعه بی انقلاب مرده است غافل است روزمره و بیخیال است به قول شهید بهشتی. اینگونه اند مردم؟ 

در دهه پنجاه همین آقای سیدعلی خامنه ای جوان به مردم گفت،آی مردم«ایمان شیطانی» هم داریم. یعنی انقلابی گری شیطانی هم داریم،آن وقت که سر از ساختار نظام امامت در نیاورد. راست میگفت شعار وحیانی ما است که ان کنتم تحبون الله فاتبعونی... محبتی که سر از نظام ولایت درنیاورد محبت نیست.کلمه لااله الا الله هم که سر از «بشرطها و شروطها » در نیاورد منتج نیست. نظام اگر نبود انقلاب نبود.

رمز اینکه انقلاب در ایران مستمر ماند همین نظام توحیدی شرعی و عقلی بود. انقلاب صورتش نظام است و نظام محصولش استمرار انقلاب. استمرار یعنی تبدیل حال به ملکه و مقام، در مردم. همین باعث شد امروز انقلاب در دنیا گسترش پیدا کند و کل قدرتها را متوجه خود کند. 

آری نشانه ایمان،عمل صالح است و نشانه انقلابی گری، مدد به نظام.

انتهای پیام/

نظر شما