شناسهٔ خبر: 52613211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه استخر شنای همدان به بخش خصوصی واگذار می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: سه استخر شنا با مالکیت دستگاه ورزش این استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حمید سیفی روز چهارشنبه در نشست کارگروه واگذاری اماکن ورزشی دستگاه ورزش استان همدان به بخش خصوصی، اظهار داشت: این سه فضای ورزشی شامل استخرهای کوثر ملایر، استخر کوثر همدان و استخر بانوان کبودرآهنگ هستند.

 وی اضافه کرد: هر سه استخر با تایید اعضای کارگروه برای انجام مراحل قانونی و اخذ مجوزات لازم برای انجام مناقصه در حوزه بخش خصوصی مصوب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به واگذاری اماکن ورزشی از طریق ماده ۲۷، یادآور شد: ماده ۲۷ این امکان را فراهم می‌کند تا فضاهای نیمه تمام و نیازمند تعمیر به سرعت و مشارکت بخش خصوصی تکمیل شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعتبارات دولتی جواب‌گوی تکمیل تمامی طرح‌های نیمه تمام استان در ورزش نیست و ماده ۲۷ یک فرصت استثنایی برای افرادی است که شرایط و علاقه لازم برام سرمایه گذاری در ورزش را دارند.

سیفی یادآور شد: این اداره در جهت حمایت از بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در حوزه ورزش و جوانان از تمامی سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی به خصوص ورزشکاران جهت سرمایه گذاری و مشارکت در احداث و بهسازی طرح‌های ورزشی دعوت می‌کند.

وی افزود: واگذاری فضاهای ورزشی به بخش خصوصی یکی از سیاست‌های اصلی وزارت ورزش است که استقبال خوبی را نیز از این برنامه شاهد هستیم.

استان همدان دارای بیش از ۶۰۰ فضای ورزشی است.

نظر شما