شناسهٔ خبر: 52611518 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آخرین آمار کرونا در جهان / شمار مبتلایان از ۴۱۶ میلیون نفر فراتر رفت

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۵۳۶ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۰ هزار و ۲۳۷ نفر جانه خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۱۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۳۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۳۸ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۲۵ هزار و ۲۸۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۹ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۹۳۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۴۹ هزار و ۲۶۹ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۴ هزار و ۱۱۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۵۵۸ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۰۹ هزار و ۹۰۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۷ هزار و ۲۸۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۹۵۸ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۳۹ هزار و ۸۲۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، ترکیه و آلمان نیز به‌ترتیب با ۲۱ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۵۵۵, ۱۸ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۵۱, ۱۴ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۵۹۶, ۱۳ میلیون و ۷۹ هزار و ۶۸۳ و ۱۲ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۴۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با ۱۲ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۴۷۴ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۰ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۲۸۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۵۰ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۴۷, ۴۱ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۴۶۶ و ۲۴ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۵۳۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما