شناسهٔ خبر: 67535598 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خبرهای خوب برای اورژانسی‌ها در حوزه منابع انسانی

تهران - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در مسیر ارتقای کمی و کیفی و بهبود وضعیت منابع انسانی این سازمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سازمان اورژانس کشور، رضا دهقان پور با تاکید بر اهمیت مدیریت منابع انسانی افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان‌ها محسوب می‌شود و باید تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری آنها انجام دهیم.

وی ادامه داد: ارائه خدمات بهینه و سریع به مردم نیازمند داشتن کارکنانی متعهد و متخصص است؛ بنابراین به طور مداوم برنامه‌های آموزشی و توسعه فردی را برای کارکنان سازمان اورژانس کشور اجرا می‌کنیم تا آنها همیشه در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشند.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت ایجاد محیط کاری سالم و انگیزه‌بخش، گفت: بهبود شرایط کاری و فراهم کردن امکانات رفاهی برای کارکنان، از اولویت‌های اصلی است. ایجاد توازن بین کار و زندگی شخصی، حمایت‌های روانشناختی و ارتقای حرفه‌ای نیز از جمله اقداماتی است که برای نگهداشت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در سازمان اورژانس انجام می‌شود.

دهقان پور به سامانه مدیریت دارایی‌ها و پشتیبانی عملیات نیز اشاره کرد و افزود: این سامانه شامل آمبولانس‌ها، نیروی انسانی، تجهیزات و سازه، در حال نهایی شدن است و به ما کمک خواهد کرد تا منابع خود را به بهترین نحو مدیریت کنیم و خدمات رسانی بهتری به مردم ارائه دهیم.

ابلاغ دستورالعمل فوق‌العاده خاص برای ترمیم حقوق کارکنان اورژانس

گلنار مقدمی فرد رئیس اداره نیروی انسانی سازمان اورژانس کشور از ابلاغ دستورالعمل فوق‌العاده خاص در قالب ترمیم حقوق در هفته‌های آتی خبر داد که مقرر شد در پرداختی یادشده، نیروهای ارتباطات، دیسپچ، EOC و Mcmc به عنوان واحد ارتباطات در کنار نیروهای عملیاتی قرار گیرند.

وی افزود: مراحل تکمیل ظرفیت مانده مجوزهای آزمون استخدامی مهر ۱۴۰۲ پس از تعیین و تکلیف وزارت متبوع در ماه آتیانجام می‌شود.

مقدمی فرد اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای جذب نیرو پس از مکاتبه با مراکز اورژانس و برآورد کمبود نیروی پایگاه‌ها با تایید الگوی ساختار پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی به طور مستقیم از سازمان اداری استخدامی صورت خواهد گرفت.

بهینه‌سازی زیرساخت‌ها در حوزه فناوری و ارتباطات

مهدی بهمن آبادی مدیر فناوری اطلاعات سازمان اورژانس کشور نیز از خرید و تامین سیم کارت لازم برای سامانه اسایار و پیگیری رفع سه هزار نقطه کور مخابراتی در سراسر کشور خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات ارتباطی سامانه آسایار در زمان بحران، پیگیر ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بدون وابستگی به آسایار هستیم.

سامانه اتوماسیون آسایار وظیفه مدیریت و کنترل فرآیند ارائه خدمات در سازمان اورژانس کشور از لحظه تماس مددجو تا زمان پایان مأموریت را بر عهده دارد.

بهمن آبادی ضمن اشاره به تجمیع ۴۶ مرکز دیسپچ در سطح کشور از راه اندازی نسخه تحت وب آسایار در آینده نزدیک خبر داد.

نظر شما