شناسهٔ خبر: 52598701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زندگی جهادگونه سردار مهدوی‌نژاد در راه دفاع از ارزش‌های نظام سپری شد

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پیام مشترکی با تسلیت درگذشت سردار مهدوی نژاد نوشتند: تلاش بی وقفه و سال‌ها مجاهدت این فرمانده سرافراز و دلاور همواره در راه دفاع از آرمان‌های این نظام شکوهمند اسلامی سپری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان بامداد چهارشنبه با انتشار پیام مشترکی، عروج شهادت گونه سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد، جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه را تسلیت گفتند.

در متن این پیام مشترک آمده است‌: روح بلند سردار رشید سپاه اسلام "سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد" جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه در روز میلاد مولی الموحدین ، امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) در جوار رحمت حضرت حق آرام گرفت و سالها درد و رنج ناشی از تحمل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی این مجاهد نستوه به پایان رسید. 

در ادامه پیام تصریح شده است: عروج شهادت گونه این سردار سرافراز و جانباز رشید و پیشکسوت جهاد و شهادت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، فرمانده معظم کل قوا ، یاران و همرزمان این فرمانده دلاور و خانواده معظم ایشان، بویژه برادر مکرم این بزرگوار، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان و آحاد پاسداران رشید ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

حجت الاسلام مطیعی و هاشمی در این پیام خاطر نشان کردند: تلاش بی وقفه و سالها مجاهدت این فرمانده سرافراز و دلاور که عمر شریف و گرانبهای خود را صرف پاسداری و دفاع از آرمان‌ و ارزش های این نظام شکوهمند در قالب بیش از ۱۰۰ ماه فرماندهی مقتدرانه در مناطق عملیاتی، تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد ، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و پس آن خدمت در جایگاه جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد، هیچگاه از خاطر نخواهد رفت.‌

در ادامه پیام آمده است: به روح بلند این مجاهد وارسته و سردار دلاور درود فرستاده و با آرزوی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صاحب این روز شریف، حضرت امیرالمومنین (ع)، برای این عزیز به حق پیوسته مغفرت و آرامش آرزو کرده و برای خاندان محترم این سردار سرافراز و عموم مردم بزرگوار و قدرشناس ایران اسلامی و علی الخصوص مردم شریف استان سمنان از درگاه خداوند سبحان صبر و اجر مسئلت داریم.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم پس از تحمل سالها رنج ناشی از عوارض جانبازی شیمیایی دوران دفاع مقدس، ساعتی قبل به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

سردار مهدوی نژاد پس از دفاع مقدس نیز در رده های مختلف مدیریت و فرماندهی سپاه پاسداران از جمله فرماندهی تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان، فرماندهی لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قم، فرماندهی سپاه استان قم و همچنین جانشین بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران ایفای مسئولیت کرد.

آیین تشییع پیکر سردار مهدوی نژاد روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه از حسینیه شهدای سرخه آغاز شده و جهت وداع با یاران شهیدش به سمت گلزار شهدای این شهر رهسپار می شود.

قرار است پیکر مطهر آن سردار آسمانی جهت تشییع و خاکسپاری روز پنجشنبه راهی شهر مقدس قم شده و در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) این شهر خاکسپاری شود.
 

نظر شما