شناسهٔ خبر: 52581548 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

صاحب‌خبر - یکی از سوالات رایج افرادی که تصمیم به مهاجرت کانادا دارند، این است که برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟ روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کانادا این کشور وجود دارد. به صورت کلی روش های مهاجرتی به گروه های: مهاجرت به کانادا از طریق کار، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل ، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تولد، مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج دسته بندی می شوند. متقاضیان مهاجرت به کانادا باید با توجه به شرایط خود یکی از مناسب ترین روش ها را انتخاب نمایند. یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب مناسب ترین روش مهاجرتی و موفقیت در این پرونده ها مشاوره با وکیل مهاجرت کانادا است. وکلای رسمی مهاجرت به کانادا اطلاعات موثق و به روزی داشته و با تجربه ای که در این خصوص دارند می توانند بهترین مسیر را به متقاضیان معرفی نمایند. برای پیدا کردن وکیل رسمی مهاجرت کانادا و یا بررسی اعتبار کد عضویت آن ها می توانید به وب سایت رسمی مشاورین رسمی مهاجرت کانادا مراجعه نمایید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار
مهاجرت به کانادا از طریق کار یکی از راه های پرتقاضا برای مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم کانادا است. متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا باید با بررسی شرایط برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق کار یکی از مناسب ترین این روش های را انتخاب نمایند. مهاجرت به کانادا از طریق کار از روش های اسکیل ورکر و دریافت ویزای کار امکان پذیر است.

مهاجرت به کانادا از طریق کار (روش اسکیل ورکر)
برنامه های اسکیل ورکر کانادا به دو نوع اسکیل ورکر فدرال و اسکیل ورکر استانی دسته بندی می شود.

مهاجرت به کانادا از طریق کار (اسکیل ورکر فدرال)
مهاجرت به کانادا از طریق کار در روش فدرال با کسب امتیاز از فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک تحصیلی امکان پذیر است. این روش مهاجرتی بر خلاف روش های ایالتی دارای لیست رشته نمی باشد و همه تخصص ها می توانند برای این برنامه مهاجرت کاری کانادا اقدام کنند . برنامه اسکیل ورکر فدرال یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا می باشد. 

سن : زیر 33 سال
مدرک تحصیلی : حداقل فوق لیسانس
مدرک زبان : آیلتس 8
سابقه کار: حداقل 3 سال
 
مهاجرت به کانادا از طریق کار (اسکیل ورکر ایالتی)
گرفتن اقامت کانادا از طریق برنامه های استانی کانادا یکی دیگر از روش های آسان مهاجرت به کانادا است. معمولا" برنامه های مهاجرت کاری ایالتی کانادا دارای لیست مشاغل خاص خود هستند. متقاضیان علاوه بر اینکه رشته آن ها  باید در لیست مشاغل مورد نیاز ایالت ها باشد، می بایست از فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه کار ، مدرک زبان نیز امتیاز کسب کنند.
سن : زیر 34 سال
مدرک تحصیلی : حداقل فوق لیسانس
مدرک زبان : آیلتس 7
سابقه کار: حداقل 10 سال
 
مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل
یک دیگر از روش های مهاجرت به کانادا، روش های مهاجرت تحصیلی است . متقاضیانی که سابقه کار مورد نیاز برنامه های مهاجرت کاری کانادا را ندارند و یا از سن زیر 28 سال برخوردارند بهترین گزینه برای این افراد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است. خوشبختانه مطابق قوانین مهاجرت کانادا تحصیل در کانادا از مدارس تا کالج و دانشگاه های این کشور برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر است. نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که گرفتن پذیرش تحصیلی کانادا و ادامه تحصیل در کانادا، در اکثر برنامه های مهاجرتی امتیاز داشته و  راه گرفتن اقامت کانادا را برای متقاضیان هموار می سازد.

شرایط عمومی مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به صورت زیر می باشد.

داشتن تمکن مالی مناسب
داشتن مدرک زبان آیلتس
پاسپورت معتبر
ارائه مدرک تحصیلی مقطع قبلی
 
متقاضیانی که قادر به ارائه مدرک زبان نمی باشند می توانند برای گرفتن پذیرش تحصیل کانادا بدون مدرک زبان اقدام کنند. البته پذیرش کاندشنال در کانادا بیشتر در مقاطع کالج و یا لیسانس مقدور می باشد. ثبت نام در مدارس کانادا برای دانش آموزان بین المللی بدون ارائه مدرک زبان امکان پذیر می باشد.

با توجه به حساسیت ویزاهای تحصیلی کانادا، ارائه مدارک مناسب در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است. وکیل رسمی مهاجرت کانادا از تجربه خوبی در این خصوص برخوردار است. موسسه مهاجرتی یوکن خدمات مهاجرت تحصیلی، پذیرش تحصیلی کانادا، و درخواست ویزای دانشجویی کانادا را تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیات ارائه می نماید.
 
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به کانادا است . متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا و اخذ اقامت کانادا، لزوما" نیاز به ارائه مدرک زبان خیلی بالا ندارند. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری از طریق برنامه های مختلف سرمایه گذاری ایالتی این کشور امکان پذیر است. برنامه سرمایه گذاری ایالت پرنس ادوارد یکی از برنامه های محبوب متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا است. این برنامه در ابتدا به متقاضیان یک ویزای کار یک ساله در کانادا می دهد. متقاضیان با ویزای کار به کانادا وارد شده و در طول یک سال اقدام به ثبت شرکت در کانادا و راه اندازی یک وکسب و کار می نمایند. شرایط دیگر این برنامه به شرح زیر می باشد.

سن : زیر 59 سال
مدرک تحصیلی : حداقل دیپلم
مدرک زبان : آیلتس 4
سابقه کار مدیریت : حداقل 3 سال
و یا مالکیت یک بیزینس برای حداقل 3 سال
داشتن دارایی از قبیل ملک و غیره معادل 600.000 دلار کانادا
تمایل به سرمایه گذاری در ایالت پرنس ادوارد کانادا به ارزش 150.000 دلار
 
موسسه مهاجرتی یوکن کانادا با سال ها تجربه در پرونده های سرمایه گذاری در کانادا، آماده ارائه خدمات مشاوره و انجام پرونده های سرمایه گذاری، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان می باشد.

مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا
در بین روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا نیز روش خاص خود را دارد. مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی کانادا امکان پذیر است . هنرمندان و ورزشکارانی که در حوزه تخصصی خود از رزرومه خوبی برخوردار هستند می توانند با تشکیل پرونده از طریق برنامه مهاجرت هنرمندان به کانادا برای گرفتن اقامت کانادا اقدام کنند. 

مهاجرت به کانادا از طریق تولد
مهاجرت به کانادا از طریق تولد یکی دیگر از روش های گرفتن اقامت کانادا می باشد. والدینی که برای تولین فرزند در کانادا اقدام می کنند در همان ابتدای تولد می توانند برای فرزند خود پاسپورت کانادایی درخواست کنند. در حقیقت در روش مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند، نوزاد در بدو تولد سیتیزن کانادا می باشد. 

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یکی دیگر از راه های گرفتن اقامت کانادا است. افرادی که با افراد پی آر و یا سیتیزن کانادا ازدواج می کنند می توانند اقامت کانادا را دریافت نمایند. در این روش باید همسر متقاضی اسپانسر وی شده و در این خصوص در اداره مهاجرت کانادا تشکیل پرونده دهد.
 

وکیل رسمی مهاجرت کانادا در موسسه مهاجرتی یوکن
موسسه مهاجرتی یوکن خدمات مهاجرت به کانادا، دریافت اقامت کانادا، پذیرش تحصیلی کانادا، درخواست ویزای دانشجویی کانادا، ویزای سرمایه گذاری و پرونده های اسکیل ورکر را تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان با کد عضویت 531751  ارائه می نماید. جهت رزرو وقت مشاوره با واتس اپ دفتر کانادا 0400 424 514 001 در تماس باشید

برچسب‌ها:

نظر شما