شناسهٔ خبر: 52574993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دانشجویان رفسنجان

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: نخستین المپیاد ورزشی فجر دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و ورزشی شهرستان رفسنجان از ۲۴ بهمن در ۵ رشته به میزبانی دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

احسان مهرابی‌گوهری رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: نخستین المپیاد ورزشی فجر با حضور شرکت‌کنندگان دختر و پسر از دانشگاه‌ها  و موسسات آموزشی و ورزشی شهرستان رفسنجان در ۵ رشته ورزشی از بیست و چهارم بهمن‌ماه  به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: المپیاد ورزشی فجر یک فرصت مناسب برای معرفی استعدادها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای شهرستان رفسنجان است.

مهرابی‌گوهری با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور رفسنجان از زیرساخت‌های لازم در حوزه ورزش دانشجویی برخوردار است، افزود: این دانشگاه به‌عنوان یکی از مراکز شاخص پیام نور کشور با بهره‌مندی از ظرفیت  ۱۵۰۰ دانشجو و برخورداری از نیروهای توانمند در حوزه دانشجویی و فرهنگی در طول ۳ سال گذشته در زمینه برگزاری رویدادهای مختلف در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و دانشجویی کارنامه درخشانی داشته و مفتخر به کسب عناوین برتر در این رویدادها شده است.

رئیس ستاد اجرایی نخستین المپیاد ورزشی فجر با اشاره به اقدامات این ستاد گفت : ستاد اجرایی این المپیاد متشکل از ۶ کمیته پزشکی، فنی، مالی و پشتیبانی، روابط عمومی، فرهنگی و حراست است که از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر این المپیاد آغاز کرده‌اند.

وی از اهداف برگزاری این المپیاد، استعدادیابی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین دانشجویان و جوانان  و فراهم کردن فضایی برای پرداختن دانشجویان به امور ورزشی و فرهنگی در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی برشمرد.

شایان ذکر است: نخستین المپیاد دانشجویی فجر  در ۵ رشته تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال ، فوتسال و دارت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

نظر شما