شناسهٔ خبر: 52512454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

ولوز 0-1 آرسنال ؛ سبقت از یونایتد با اعمال شاقه

صاحب‌خبر -
در یکی از دو بازی پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس تیم آرسنال میهمان ولورهمپتون بود؛ این دیدار از ساعت 23:15 در ورزشگاه مولینکس آغاز شد. 
نزدیکی امتیازات دو تیم باعث شده بود تا تقابل امشب از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد. آرسنال با 36 امتیاز (21 بازی) و رتبه ششم پای به این مسابقه گذاشت و ولورهمپتون هم از همین تعداد بازی 34 امتیاز کسب کرده و در مکان هشتم قرار داشت.
25 دقیقه از بازی گذشته بود که اولین گل به ثمر رسید؛ این گل را گابریل روی شلوغی خط دفاعی حریف و جایگیری مناسبش در دهانه دروازه به ثمر رساند تا آرسنال یک بر صفر پیش بیفتد.
 

 
 نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید تا شاگردان آرتتا در خانه حریف برنده راهی رختکن شوند.
در نیمه دوم تا دقیقه 60 بازی با برتری آرسنال در جریان بود تا اینکه گابریل مارتینلی، بازیکن 20 ساله تیم آرسنال با دریافت دو کارت زرد در عرض یک دقیقه از زمین بازی اخراج شد. او ابتدا بازیکن حریف را حل داد اما داور آوانتاژ داد، چند ثانیه بعد و در ادامه همان حرکت، یک خطای دیگر را از بازیکن آرسنال شاهد بودیم؛ خطایی که موجب متوقف شدن بازی و اخراج گابریل با دو کارت زرد متوالی بود!
 


بعد از ده نفره شدن آرسنال، حملات حریف شدت بیشتری پیدا کرد و اگر درخشش رمزدیل نبود، خیلی زود بازی به تساوی کشیده می شد. به هر نحوی که بود اما توپچی ها موفق شدند برتری یک گله خود را با وجود ده نفره شدن در بیست دقیقه پایانی حفظ کرده و پیروز این بازی خارج از خانه شوند. آنها با کسب سه امتیاز بازی امشب، 39 امتیازی شدند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد، به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما