شناسهٔ خبر: 52512058 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازی Call Of Duty در پلی استیشن باقی می ماند

مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد بازی Call of Duty را روی پلی استیشن نگه دارد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - پس از همکاری مایکروسافت با Activision Blizzard، بسیاری به این فکر کرده اند که سرنوشت بازی‌های آینده چه خواهد شد و آیا مایکروسافت ممکن است همه آن‌ها را انحصاری Xbox یا PC کند.

به گزارشubergizmo، این امر به ویژه در مورد Call of Duty که هم در ایکس باکس و هم برای پلی استیشن موجود است صدق می‎کند. خبر خوب این است که مایکروسافت اعلام کرده قصد دارد بازی Call of Duty را روی پلی استیشن نگه دارد.

به گفته مایکروسافت: "برای روشن شدن مسئله، مایکروسافت همچنان به عرضه Call of Duty و سایر عناوین محبوب Activision Blizzard در پلی‌استیشن تا پایان هر قرارداد موجود با Activision ادامه خواهد داد؛ و ما به سونی متعهد شده‎ایم فراتر از توافقات موجود دسترسی دهیم تا طرفداران سونی بتوانند همچنان از بازی‌هایی که دوست دارند لذت ببرند."

Call Of Duty

اخیراً گزارش شده است که حداقل سه عنوان Call of Duty برای پلی استیشن خواهد آمد. با این حال، این گزارش حاکی از آن است که عناوین آینده کمی مبهم هستند و نشان می‌دهد که شاید مایکروسافت در نهایت بتواند آن‌ها را انحصاری Xbox/PC کند.

با این حال، این بیانیه مایکروسافت حاکی از آن است که بازی Call of Duty همچنان در آینده روی پلی‌استیشن قابل بازی خواهد بود و این خبر خوبی برای گیمر‌های پلی‌استیشن است. با توجه به آنچه گفته شد، به خاطر داشته باشید که خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت هنوز تمام نشده است و موانع نظارتی برای رفع وجود دارد، اما بیانیه مایکروسافت ممکن است به کاهش نگرانی‌های ضد تراست کمک کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما