شناسهٔ خبر: 51261403 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چرا مردم بازی کال آو دیوتی ونگارد را نخریدند؟

پایگاه جهانی صنعت بازی از گیمرها در مورد نظرشان درباره عموان کال آو دیوتی نظرسنجی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گیمز ایندوستری، آخرین داده‌های منتشر شده از انگلستان و اروپا نشان می‌دهد که بازی Call of Duty: Vanguard در زمان عرضه نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War به طور قابل توجهی، تعداد نسخه‌های کمتری فروخت.

پایگاه صنعت بازی در این باره می‌گوید در نظرسنجی که از ۶۷۱ نفر داشتیم، ۲۸۴ نفر گفتند که در پنج سال گذشته یک بازی از بازی‌های Call of Duty را خریداری کرده‌اند و از این تعداد، فقط ۵۹ نفر (۲۱ درصد) گفتند که امسال Call of Duty Vanguard را خریده اند.

اما در مورد ۷۹ درصد بقیه، ۵۵ درصد از این تعداد اعلام کردند که مشغول بازی‌های دیگر هستند. ۱۴ درصد دیگر نیز گفتند که Vanguard را نخریدند، زیرا از بازی رایگان Call of Duty مبتنی بر خدمات Warzone راضی هستند. ۲۴ درصد نیز در نظرسنجی گفتند که علاقه‌ای به جنگ جهانی دوم ندارند و از این بازی لذت نمی‌برند.

بازی کال آو دیوتی ونگارد

البته بازی Call of Duty تنها بازی جدیدی نیست که امسال شاهد افت فروش بوده است. بازی‌هایی مانند Battlefield و Far Cry نیز با این مشکل مواجه شده اند و گویا گیمر‌ها مشغول انجام بازی‌ها و کار‌های دیگر هستند. دلایلی ذکر شد، اما احتمالا استقبال کم از بازی‌ها در سال جاری دلایل دیگری نیز دارد که باید بیشتر بررسی شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما