شناسهٔ خبر: 52486693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در کردستان به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و با محوریت حرکت‌های خودرویی و موتوری در استان کردستان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی عموم مردم در برابر بیماری کرونا، اظهار داشت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و با محوریت حرکت‌های خودرویی و موتوری در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در سنندج، ساعت ۹:۳۰ در استادیوم ۲۲ گولان این شهر با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی خواهد بود و سپس اجرای گروه‌های سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه، رژه موتوری و خودرویی خانوادگی در سطح خیابان‌های شهر سنندج آغاز می‌شود.

سادات اعلام کرد: مسیر حرکت خودرو‌ها از مقابل استادیوم ۲۲ گولان به سمت میدان امام شافعی، میدان آزادی، چهارراه بسیج و بلوار کردستان بوده و پایان‌بخش مراسم حضور در میعادگاه نماز جمعه و شرکت در این فریضه عبادی و سیاسی خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از پایان رژه موتوری و خودرویی از ۴۳ دستگاه از وسایل نقلیه (موتور-ماشین) شرکت‌کننده در مراسم که بهترین تزیین را داشته‌اند، با اهداء هدایایی نفیس تقدیر خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با دعوت از عموم مردم و خانواده‌های انقلابی استان جهت حضور با نشاط در این جشن ملی، اعلام کرد: نظیر این مراسم در تمام شهر‌ها و روستا‌های پرجمعیت کردستان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما