شناسهٔ خبر: 52458918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

نماینده مجلس در نامه به معاون اول رییسی:

مردم بیش از این تحمل گرانی را ندارند / تاسف از عدم حصول نتیجه مثبت

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه ای به معاون اول رییس جمهور ، خواستار نظارت عملی و اقدامات اثربخش دولت برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس مقتدایی با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت ها در نامه ای به محمد مخبر اعلام کرد: قیمت اقلام مصرفی همچون برنج، گوشت ، سیب زمینی و... مجددا افزایش چشمگیری داشته است. ضمن تقدیر از همه زحمات متولیان، متاسفانه نتیجه مثبتی از اقدامات دولت در بازار دیده نمی شود.

با توجه به افسارگسیختگی و افزایش پی در پی قیمت ها در سال جاری ، ضرورت دارد دولت و ستاد تنظیم بازار تدبیری جدی اتخاذ کنند. لذا اقدامات اثربخش برای جلوگیری از افزایش قیمت ها در دستور کار قرار گیرد . چرا که مردم بیش از این توان تحمل افزایش قیمت ها را ندارند !

چگونه یک کارمند یا کارگر با حداقل حقوق ناچیزی که دریافت می کند، می تواند با افزایش لجام گسیخته قیمت ها و رهن و اجاره منزل، هزینه های زندگی را مدیریت کند!؟

راه اندازی سامانه بازارگام اقدام ارزشمندی بود ولی با توجه به تعداد بسیار کم استانها و شهرهای تحت پوشش و عدم آشنایی هموطنان با این سایت باید نظارت و اقدامات بیشتری مبتنی بر کف بازار و نه صرفا از طریق سامانه انجام شود.

در آستانه سال نو ، افزایش بی رویه قیمت ها باعث فشار مضاعف بر مردم به ویژه اقشار کم درآمد شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام

نظر شما