شناسهٔ خبر: 52451926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: ۱۰۱ طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی در دزفول آماده بهره برداری است

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول گفت: همزمان با جشن باشکوه دهه فجر، ۱۰۱ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و دانش بنیان در دزفول آماده بهره برداری شده است.

صاحب‌خبر -

علی فرهمندپور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها افزود: برخی از این طرح‌ها خرد و برخی جنبه فرا استانی، ملی و حتی فراملی دارند.
وی ادامه داد: از ابتدای حضور در شهرستان دزفول با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد فضای مناسب در بخش‌های مختلف مانند دانشگاه جندی شاپور و  آزاد و برگزاری رویدادهایی چون جوان موفق و ذهن خلاق سعی کردیم از نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنیم.
فرماندار ویژه دزفول درخصوص راه اندازی طرح تولید ماده صنعتی رهاساز در مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان گفت: مواد لازم برای تولید دستمال کاغذی که پیش از این ۱۰۰ درصد وارداتی بود به دست توانمند نخبگان دزفول به تولید انبوه رسیده است.
وی تولید صابون گیاهی با فرمولی خاص را از دیگر اقدامات انجام شده توسط جوانان شهرستان دزفول عنوان و اظهار امیدواری کرد این محصول با کسب مجوزهای لازم به تولید انبوه برسد.
فرهمندپور بیان کرد: شرکت تولید روغن خودرو یکی دیگر از طرح‌هایی است که فرمول آن توسط یکی از نخبه‌های دانشگاه خوارزمی و فرزند دزفول ساخته شده و به مناسبت دهه فجر بهره برداری می‌شود.
وی افزود: تعدادی طرح‌ عمرانی نیز در حوزه مسکن، راه و جاده‌های درون و برون شهری، آبرسانی به ۱۸ نقطه محروم، گازرسانی به مناطق محروم و طرح‌های کشاورزی به مرحله بهره برداری رسیدند.

نظر شما