شناسهٔ خبر: 52447850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

مرکز همایش‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی افتتاح شد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با فرارسیدن ۱۹ بهمن با حضور در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی ارتش مرکز همایش‌های این یگان را افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان همزمان با فرارسیدن ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی ارتش و بزرگداشت دهه فجر در مراسم افتتاح مرکز همایش های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی این نیرو گفت: ساخت، نوسازی اماکن نیروی هوایی ارتش از برنامه‌هایی است که در دستورکار این نیرو قرار گرفته است و در تلاش هستیم سایر اماکن این نیرو نیز به بهترین نحو بهسازی شود.

وی ادامه داد: این اقدامات صورت گرفته شده با کمترین هزینه و با استفاده از امکانات داخلی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن قدرانی از دست‌اندرکاران این امر اظهار داشت: در تلاش هستیم سایر اماکن این نیرو که نیاز به ساخت و بهسازی دارد، طبق اولویت‌بندی‌های انجام شده به‌روز و مدرن شود.

در این  مراسم، افتتاحیه امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم سید نصرالله معاون اجرایی نهاجا، امیر سرتیپ دوم سید حسن جعفرپور معاون آماد نهاجا، امیر سرتیپ دوم سورانی جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ دوم محمد خوشنویسان فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی حضور داشتند.​

برچسب‌ها:

نظر شما