شناسهٔ خبر: 51378807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امیر سرتیپ هادیان:

اقتدار و امنیت پایدار امروز در حوزه سلامت، مرهون ایثارگری پرستاران است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: افتخار، عزت، سربلندی، اقتدار و امنیت پایدار امروز در حوزه سلامت مرهون شجاعت، ایثارگری شهادت‌طلبی پرستاران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در اداره بهداشت و درمان این نیرو گفت: نامگذاری ولادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار نشان از نقش و جایگاه بالای پرستاران و توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این جایگاه به عنوان جامعه تاثیرگذار در امر سلامت دارد.

وی افزود: افتخار، عزت، سربلندی، اقتدار و امنیت پایدار امروز در حوزه سلامت مرهون شجاعت، ایثارگری، شهادت‌طلبی و اخلاص پرستاران شریف است. واژه پرستار در اسلام از جایگاه بسیار رفیع و والایی برخوردار است. پیامبر اکرم(ص) مریض داری و رسیدگی به بیمار را باعث بخشیده شدن تمام گناهان می‌داند، مانند زمانی که انسان تازه متولد شده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه با شنیدن کلمه پرستار، عطوفت، مهربانی و نوع‌دوستی به ذهن می‌رسد تصریح کرد: پرستاری شغل نیست، یک امر مقدس و معنوی است و اگر غیر از این بود طاقت ماندن در این شغل را نداشتید.

امیر سرتیپ خلبان هادیان با بیان اینکه کادر درمان به ویژه پرستاران با ایثار و از خودگذشتگی در دوران سخت بیماری کرونا خود را به عنوان یک رزمنده در خط مقدم دفاع از جان و سلامت انسان‌ها معرفی کردند گفت: همه مردم از پیر و جوان این رشادت و اخلاص شما را فراموش نخواهند کرد و شما این را افتخار بدانید.

برچسب‌ها:

نظر شما