شناسهٔ خبر: 52421033 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

وزش باد در تهران

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری به همراه وزش باد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در تمامی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه) در بعضی ساعت‌ها در ارتفاعات افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با کولاک برف و امروز در پاره ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

از روز سه شنبه (۱۹ بهمن ماه) تا پنج شنبه (۲۱ بهمن ماه) با استمرار جوی نسبتا پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند تدریجی انباشت آلاینده‌ها در نواحی پرتردد و صنعتی پیش‌بینی می‌شود و از ظهر پنجشنبه (۲۱ بهمن ماه) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج آسمانی ابری و از اوایل شب در نیمه جنوبی استان بارش پراکنده باران در نیمه شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف همراه با مه گاهی کولاک برف مورد انتظار است.

امروز تا فردا (۱۷ تا ۱۸ بهمن‌ماه) کاهش نسبی دما و روزهای سه شنبه و چهارشنبه ( ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه) افزایش نسبی شما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۸ بهمن‌ماه) نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای۹ و ۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه (۱۹بهمن‌ماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

نظر شما