شناسهٔ خبر: 52417134 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فجر ۴۰؛

تجربه بازیگری دوباره کیومرث پوراحمد در «نگهبان شب»/ هادی حجازی‌فر «موقعیت مهدی» را روایت می‌کند

امروز در سینما رسانه برج میلاد، دو فیلم سینمایی «نگهبان شب» و «موقعیت مهدی» نمایش داده می‌شوند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز در  هفتمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه برج میلاد، دو فیلم سینمایی  نمایش داده می‌شوند.

 فیلم سینمایی «نگهبان شب» به نویسندگی مشترک رضا میرکریمی و محمد داوودی و کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی در چهلمین جشنواره فیلم فجر امروز اکران می شود.

رضا میرکریمی در کارنامه کاری خود بارها در جشنواره فجر کاندیدای دریافت سیمرغ بوده و جوایزی را در مقام کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس به نام خود کرده است. 

محسن کیایی، تورج الوند، لاله مرزبان، علی اکبر اصانلو و ویشکا آسایش و کیومرث پوراحمد جمع بازیگران « نگهبان شب » را تشکیل می دهند.

موقعیت مهدی (باکری)

فیلم موقعیت مهدی اولین فیلم سینمایی هادی حجازی‌فر در مقام کارگردان است. او همراه با ابراهیم امینی فیلمنامه این اثر را نوشته و تهیه آن بر عهده حبیب‌الله والی‌نژاد بوده است.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران موقعیت مهدی (باکری) هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد …

<div id="video-display-embed-code_15588813"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8052956/15588813?width=400&height=300"></script></div>

شهرام خلج که در این دوره جشنواره با دو فیلم مرد بازنده و موقعیت مهدی به عنوان چهره‌پرداز حضور دارد، پیش از این سه بار برای فیلم‌های ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز: رد خون و درخت گردو در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ این بخش شده است.

مسعود سخاوت دوست نیز که پیش از این چهار بار کاندیدای دریافت سیمرغ شده، با دو فیلم برف آخر و موقعیت مهدی در بخش موسیقی فیلم‌ها حضور دارد.

انتهای پیام /

نظر شما