شناسهٔ خبر: 52409381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

بیش از هزار و ۶۰۰ مخاطب به تماشای فیلم‌های فجر نشستند/ «ملاقات خصوصی» و «علفزار » در صدر

ثقتی با بیان اینکه بیش از هزار و ۶۰۰ مخاطب به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند گفت: فیلم‌های «ملاقات خصوصی» و «علفزار» بیشترین استقبال را طی دو روز برگزاری جشنواره فیلم فجر در گیلان داشتند.

صاحب‌خبر -

«رضا ثقتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به استقبال خوب مردم از برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در گیلان اظهار کرد: طی دو روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو مکان تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت، شاهد استقبال بالای مردمی از اکران فیلم‌ها بودیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون هشت فیلم برای دوستداران سینما در رشت اکران شده است افزود: «خائن کشی»، «لایه‌های دروغ»، «دسته دختران» و « ضد» در روز نخست جشنواره و« ملاقات خصوصی»، «ماهان»، «علفزار » و «شهرک» در روز دوم جشنواره اکران شدند.

 

وی بیان کرد: فیلم‌های«ملاقات خصوصی» و «علفزار» بیشترین استقبال را طی این دو روز داشته‌اند.

 

ثقتی با بیان اینکه بلیت‌فروشی جشنواره امسال به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه ۷ انجام می‌شود اذعان کرد: تا کنون چهار هزار و ۵۰۰ بلیت چهلمین جشنوراه فیلم فجر در گیلان پیش فروش شده است.

 

وی با اعلام اینکه بیش از هزار و ۶۰۰ مخاطب به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر طی دور روز اول نشستند گفت: شرایط برای حضور علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فجر به‌خوبی فراهم شده و امیدواریم این اشتیاق و استقبال را در روزهای آتی بیشتر شاهد باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان ساخت: در سومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر« مرد بازنده»، «هناس» و «شادروان» در سینما ۲۲ بهمن رشت و «شادروان»، «برف آخر» و «مرد بازنده» در تالار مرکزی رشت اکران می‌شوند.

 

 

پایان پیام/84

نظر شما