شناسهٔ خبر: 52388147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شب گذشته؛

چهلمین جشنواره فیلم فجر در گلستان آغاز به کار کرد

چهلمین جشنواره فیلم فجر شب گذشته (جمعه ۱۵ بهمن) با حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و سینمادوستان در استان گلستان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خب رگزاری شبستان از گرگان، آیین افتتاحیه و آغاز اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر، شب گذشته (جمعه 15 بهمن) با حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رئیس حوزه هنری گلستان و جمعی از مسئولان و هنرمندان و سینما با اکران دو فیلم در پردیس سینمایی عصر جدید و کاپری آغاز به کار کرد.

 

در نخستین روز آغاز به کار این جشنواره، اهالی سینما و علاقمندان در ساعت 17 به تماشای «خائن کشی» ساخته «مسعود کیمیایی» در پردیس سینمایی عصرجدید و در ساعت 17.30 فیلم « دِرب» را در پردیس سینمایی کاپری را تماشا کردند.

 

«محمد رعیت»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در افتتاحیه این جشنواره گفت: هر فرهنگ، اندیشه و دانش وقتی در قاب و قالب هنر ارزشمند ریخته شود بی شک ماندگار تر شده و گسترش می یابد.

 

وی افزود: اندیشه و فرهنگ ایران اسلامی به همت و خواست مردم و صاحبان اندیشه و هنرمندان این مرز و بوم بارها در قاب هنر هفتم بازنمایی شده است.

 

رعیت ادامه داد: مردم و جامعه ای که از هنر بی بهره باشند؛ راه های معرفت و اندیشه را بر خود بسته اند.

 

وی اظهارداشت: همه ساله و به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد ساخته ها و دغدغه های فعالان عرصه سینما در جشنواره فیلم فجر هستیم و امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم خادم واقعی اندیشه و فعالان هنر انقلاب باشیم.

 

گفتنی است، ١۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید گرگان اکران می شود. 

 

پایان پیام/83

نظر شما