شناسهٔ خبر: 52367919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان خبر داد

اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در ۴ سینمای بهمن سبز خوزستان

تفت آشیان از اکران ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در چهار سینمای مجموعه بهمن سبز خوزستان خبر داد و گفت: این فیلم ها در سینما اکسین و ساحل اهواز و سینما آزادی و نخل آبادان نمایش داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

«میلاد تفت آشیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: هر ساله شاهد برگزاری جشنواده فیلم فجر در تمام استان ها و شهرستان های کشور هستیم، امسال نیز از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در سراسر شهرستان‌های کشور برگزار می شود و استان خوزستان هم از این اتفاق مستثنی نیست.

 

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان افزود: چهار سینمای مجموعه بهمن سبز خوزستان در سطح استان در این دوره از جشنواره به عنوان میزبان انتخاب شدند که سینماهای پردیس اکسین و ساحل در اهواز و دو سینمای پردیس سینمایی آزادی آبادان و نخل هستند.

 

وی با اشاره به افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در سینما نخل خرمشهر تصریح کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در راستای برگزاری افتتاحیه این جشنواره، مجموعه بهمن سبز خوزستان کلیه امکانات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آئین بسیج کرده است.

 

تفت آشیان اضافه کرد: با توجه به اینکه روز جمعه آغاز اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر است و با شهادت امام هادی (ع)  تقارن پیدا کرده بود مقرر شد تا آئین افتتاحیه این جشنواره با حضور مسئولان و مردم یک روز قبل از اکران فیلم ها در سینما نخل خرمشهر برگزار شود و امیدواریم شاهد برگزاری آئین افتتاحیه مناسب و با شکوهی در سینما نخل خرمشهر باشیم.

 

وی از اکران فیلم های این جشنواره در ۲ سانس خبر داد و بیان کرد: بر اساس جدول اکران فیلم ها که از طریق دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر به ما ابلاغ شده روزی ۲ فیلم در سانس های ۱۸:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا پایان جشنواره اکران می شود و پس از اکران سانس دوم نشست های تخصصی نقد و بررسی را در سینما آزادی آبادان برگزار می شود.

 

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان همچنین از به‌روزرسانی و تجهیز سیستم صوتی و تصویری سینما اکسین اهواز نیز خبر داد و تاکید کرد: به مناسبت دهه فجر و آغاز به کار جشنواره فیلم فجر، سیستم صوتی پردیس این سینما مجهز و از لحاظ تصویری و نمایشی نیز به سیستم لیزری تبدیل می شود که امیدواریم بتوانیم بهترین کیفیت را به مردم، مخاطبان و سینما دوستان سطح استان خوزستان ارائه دهیم.

 

وی با بیان اینکه همزمان با اکران فیلم های جشنواره، فیلم های معمول که روی پرده سینماها هستند را پخش خواهیم کرد ادامه داد: به جز سانس های اکران فیلم های جشنواره که در سالن های اصلی سینماها اجرا می شوند در طول روز نیز اکران فیلم های معمولی که روی پرده سینماها هستند را اجرا می کنیم، علاوه بر این نیز در پردیس های سینماهایی که دارای سالن های بیشتر هستند همزمان با پخش فیلم های جشنواره می توانیم برای افرادی که برای دیدن فیلم های موجود روی پرده به سینما مراجعه می کنند اکران داشته باشیم.

 

تفت آشیان عنوان کرد: در سالن های پردیس سینما اکسین اهواز پنج فیلم و در سینما آزادی آبادان سه فیلم به صورت همزمان اکران می شود؛ دو سالن اصلی سینمای آزادی آبادان و نخل خرمشهر در مجموع با ظرفیت ۴۲۲ نفر آماده پذیرایی از مخاطبین و دوست داران سینما هستند.

 

وی ضمن تقدیر از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، از اکران فیلم های این جشنواره در سینماهای بهمن سبز خوزستان ابراز خرسندی کرد یاد آور شد: امسال حوزه هنری انقلاب اسلامی با تولید چهار اثر سینمایی و چهار سینما در سطح استان خوزستان میزبان مخاطبان خواهد بود.

 

پایان پیام/660

نظر شما