شناسهٔ خبر: 52360640 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام برنامه نمایش ۱۶ فیلم جشنواره فجر طی ٢۴ نوبت در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۱۶ فیلم جشنواره فجر در ۲۴ سانس در سمنان هر روز در سه سانس در سینما سمنان اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان سمنانفرشید فلاح گفت : جدول فیلم‌ها به گونه‌ای است که هر روز دو فیلم اکران می‌شود و از این تعداد یک فیلم آن در دو سانس ۱۷ و ۲۱:۳۰ اکران خواهد شد.

 فیلم " لایه‌های دروغ" به کارگردانی رامین سهراب نیز در ساعت ۱۹:۳۰ به روی پرده می‌رود.

فلاح می گوید: فیلم "ملاقات خصوصی" به کارگردانی امید شمس در برنامه اکران روز شنبه و در سانس‌های ۱۷ و ۲۱:۳۰ قرار دارد و دوستداران هنر سینما می‌توانند درسانس ۱۹:۳۰ در سینما یادمان به تماشای فیلم "ماهان" به کارگردانی حمید شاه حاتمی بنشینند.

در سانس ۱۹:۳۰ نیز فیلم "هناس" به کارگردانی حسین دارابی اکران خواهد شد.

 در روز سه شنبه ۱۹ بهمن نیز فیلم "شب طلایی" به کارگردانی یوسف حاتمی کیا به ترتیب در سانس‌های ۱۷ و ۲۱:۳۰ به روی پرده می‌رود و در ساعت ۱۹:۳۰ فیلم "موقعیت مهدی" به کارگردانی هادی حجازی فر ارائه خواهد شد.

جشنواره فیلم فجر در سمنان در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن شاهد اکران فیلم "شهرک" به کارگردانی علی حضرتی در ساعت‌های ۱۷ و ۲۱:۳۰ و نیز "بی رویا" به کارگردانی آرین وزیر دفتری خواهد یود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: روز جمعه ۲۲ بهمن نیز دو فیلم "دسته دختران" به کارگردانی منیر قیدی در سانس‌های اول و سوم و فیلم "ضد" به کارگردانی امیرعباس ربیعی در ساعت ۱۹:۳۰ به روی پرده می‌رود.

انتهای پیام / ن 

نظر شما