شناسهٔ خبر: 52350822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح داریم

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شیراز، در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان پدافندی، گفت: هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شیراز در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان پدافندی ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر، گفت: آمادگی برای جهاد فی سبیل الله همچون شهدای راه انقلاب، یک اصل تغییر ناپذیر در مجموعه پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ الهامی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متخصص، تلاشگر و غیور پدافند هوایی با ذکاوت و هوشیاری کامل از حریم هوایی جمهوری اسلامی حفاظت کرده و اجازه کوچکترین تعدی و تجاوز را به دشمنان این مرز و بوم را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح را داریم، خطاب به فرماندهان این یگان پدافندی، گفت: شما وظیفه دارید با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‍ها بصیرت، قدرت تصمیم‍گیری و دقت‍نظر کارکنان تحت الامر خود را در راستای عزت و اقتدار نیروهای مسلح، انقلاب و نظام اسلامی ارتقاء بدهید.

نظر شما