شناسهٔ خبر: 52346426 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح دارد

امیر سرتیپ الهامی گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح را دارد و و اجازه کوچک‌ترین تعدی و تجاوز را به دشمنان نخواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شیراز در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان پدافندی ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر، اظهار داشت: آمادگی برای جهاد فی سبیل الله همچون شهدای راه انقلاب، یک اصل تغییرناپذیر در مجموعه پدافند هوایی ارتش است.

وی در ادامه عنوان کرد: نیروی انسانی متخصص، تلاشگر و غیور پدافند هوایی با ذکاوت و هوشیاری کامل از حریم هوایی جمهوری اسلامی حفاظت کرده و اجازه کوچک‌ترین تعدی و تجاوز را به دشمنان این مرز و بوم را نخواهند داد.

امیر الهامی با بیان اینکه هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح را داریم، خطاب به فرماندهان این یگان پدافندی، گفت: شما وظیفه دارید که با تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها بصیرت، قدرت تصمیم‌گیری و دقت نظر کارکنان تحت‌الامر خود را در راستای عزت و اقتدار نیرو‌های مسلح، انقلاب و نظام اسلامی ارتقاء دهید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما