شناسهٔ خبر: 52344436 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: به مرحله سیادت هوایی رسیده‌ایم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: امروز جایگاه نیروی پدافند هوایی در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت شریف ایران اسلامی از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز طی بازدیدی که به‌صورت سرزده از مواضع پدافندی مستقر در جزایر سیری، تنب بزرگ و بوموسی انجام شد، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان‌های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان پایور و وظیفه این مواضع پدافندی، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته حرکت‌های عظیم و دستاورد‌های بسیاری داشته است که تبیین این دستاورد‌های ارزنده و ارزشمند برای نسل جوان به‌ویژه کارکنان وظیفه، بسیار حیاتی و حائز اهمیت است.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اینکه صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح و ولایی کنونی با دوران پیش از انقلاب که نیرو‌های نظامی کاملاً مطیع و فرمانبر بیگانگان و مستشاران بودند، متفاوت است، افزود: توانمندی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه نیروی پدافند هوایی به برکت حضور همیشه در صحنه‌ی مردم، انقلاب اسلامی و پیروی از فرمایشات مدبرانه و فرزانه‌ی رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه در دوران ستم‌شاهی یک خانواده صرفاً برای مملکت تعیین و تکلیف می‌کرد، ولی امروز مردم کاملاً در تعیین سرنوشت خود و مملکتشان دخیل هستند، گفت: امروز هموطنان عزیزمان با حضوری فعال و با بصیرت در انتخابات شوراها، نمایندگان مجلس، رئیس جمهوری، مجلس خبرگان و... می‌توانند منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی باشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز جایگاه این نیرو در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت شریف ایران اسلامی از «صیانت هوایی» به «سیادت هوایی» رسیده است به‌طوری که در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما