شناسهٔ خبر: 52346599 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امیر صباحی‌ فرد:

جایگاه نیروی پدافند هوایی ارتش در عرصه بین‌المللی به سیادت هوایی رسیده است

موج نیوز

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز جایگاه نیروی پدافند هوایی ارتش در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و همدلی مردم از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، امیر علیرضا صباحی‌ فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) طی بازدیدی که به صورت سرزده از مواضع پدافندی مستقر در جزایر سیری، تنب بزرگ و بوموسی داشت توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان‌های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع کارکنان پایور و وظیفه این مواضع پدافندی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی، گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته حرکت‌های عظیم و دستاوردهای بسیاری داشته است که تبیین این دستاوردهای ارزنده و ارزشمند برای نسل جوان به‌ویژه کارکنان وظیفه بسیار حیاتی و حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به تفاوت صلابت و اقتدار نیروهای مسلح و ولایی امروز کشور با دوران پیش از انقلاب که نیروهای نظامی کاملاً مطیع و فرمان‌بر بیگانگان و مستشاران بودند اظهار داشت: توانمندی و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش به برکت حضور همیشه در صحنه مردم، انقلاب اسلامی و پیروی از فرمایشات مدبرانه مقام معظم رهبری است.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه در دوران ستم‌شاهی یک خانواده صرفاً برای مملکت تعیین و تکلیف می‌کرد، اما امروز مردم کاملاً در تعیین سرنوشت خود و مملکت‌شان دخیل هستند گفت: امروز هموطنان عزیزمان با حضوری فعال و با بصیرت در انتخابات شوراها، نمایندگان مجلس، رئیس جمهوری، مجلس خبرگان و… می‌توانند منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جایگاه نیروی پدافند هوایی ارتش در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و همدلی مردم از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است به طوری که در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.

نظر شما