شناسهٔ خبر: 52344162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رونمایی از پوسترچهلمین جشنواره فیلم های فجر در اروند/ اکران فیلم ها در ۳ سینما

طی آئینی در محل سالن جلسات شهید موسوی سازمان منطقه آزاد اروند؛ از پوستر چهلمین جشنواره فیلم های فجر در اروند رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان؛ در این آئین که اصحاب رسانه؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این سازمان، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان و اصحاب رسانه حضور داشتند؛ از پوستر چهلمین جشنواره فیلم های فجر در اروند رونمایی شد.

طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۶ فیلم مربوط به چهلمین جشنواره فیلم فجر در سه سینمای مهر و آزادی در آبادان و نخل در خرمشهر در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ اکران می شود.

«لایه های دروغ» به کارگردان رامین سهراب، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «هناس» به کارگردانی حسین دارابی، «مرد بازنده» به کارگردانی محمد حسین مهدویان، «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «موقعیت» به کارگردانی مهدی هادی حجازی فر، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا، «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی، «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی فیلم های قابل اکران در اروند است.

آئین افتتاحیه ی اکران فیلم های چهلمین جشنواره فجر در اروند، ۱۴ بهمن ماه جاری در سینما نخل خرمشهر برگزار می شود.

46

رونمایی رونمایی رونمایی رونمایی رونمایی

نظر شما