شناسهٔ خبر: 52298939 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر:

جشن‌های پیروزی انقلاب را شکوهمند برگزار می‌کنیم

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: قرار است به رغم تبلیغات دشمن جشن‌های پیروزی انقلاب را شکوهمند برگزار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید نظام الدین موسوی صبح امروز در نشست خبری با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و نهضت اسلامی ایران با بیان اینکه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر برنامه‌های متعددی را تدوین کرده است اظهار داشت: سیاست‌ها و اهداف اجرای این برنامه‌ها از ماه‌ها قبل تدوین شده و قرار است به رغم تبلیغات دشمن جشن‌های پیروزی انقلاب را شکوهمند برگزار کنیم.

وی گفت: در همه برنامه‌ها به نحوی اقدامات و مراسم‌ها انجام می‌شود که کمترین مشکل ایجاد شود و شیو ه نامه‌های بهداشتی پیوست برنامه هاست.

موسوی افزود: امام (ره) در عصر ستمشاهی، پرچم استقلال و آزادی کشور را برافراشت و با کمک مردم آگاه ایران انقلاب را به ثمر رساند.

وی افزود: از انقلاب اسلامی ملت ایران ۴۳ سال گذشت و در این مدت به رغم همه فشار‌هایی که بر ما تحمیل شد، ملت ایران مستقل و سر افراز ایستاد و فشار‌ها را تحمل کرد و حتی از جان خود گذشتند، اما پای آرمان‌های خود ایستاد.

موسوی با بیان اینکه دشمن اعتراف کرده که فشار‌های آنان اثری بر ملت ایران نداشته است؛ افزود: روزگاری تصور می‌کردند انقلاب چند ماه یا سال بیشتر دوام نمی‌آورد، اما امروز شاهد هستیم مردم سراسر دنیا از کشور‌های منطقه تا آمریکای لاتین، پرچم انقلاب اسلامی بر افراشته اند و آزادی خواهان دنیا قبله آمال خود را نظام ایران می‌دانند.

وی تاکید کرد: نسل‌های جدید انقلاب اسلامی و جوانانی که انقلاب را ندیده و امام را ندیدند متاثر از آموزه‌های امام هستند و نمونه آن شهدای مدافع حرم، مقاومت مردم عراق و یمن و سوریه و لبنان و بحرین گوشه‌ای از تلالوی آرمان‌های انقلاب در منطقه است.

نظر شما