شناسهٔ خبر: 52295258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس:‌ از تولیدکنندگان واقعی حمایت می‌کنیم

شیراز- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اعلام کرد:‌برخی تولیدکنندگان قصد سوءاستفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دارند اما بدانند اجازه نمی‌دهیم بعضی تولیدکنندگان که نمایش می‌دهند از ظرفیت کارگروه و حسن نیت دولت سوءاستفاده کنند.

صاحب‌خبر -

عبدالعظیم خادم‌حمزه در چهارصد ‌و بیست و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود:‌ برخی از آن‌ها تمام موضوعات و مسائل لازم را مطرح نمی‌کنند و لازم است بدانند که ما از تولیدکنندگان واقعی بنابر وظیفه‌ای که داریم به صورت جدی حمایت خواهیم کرد.

برپایه مطلب دریافتی از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در این نشست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر فرمایش رهبری و رییس جمهور مبنی بر مانع‌زدایی در بخش تولید، بیان کرد: مقامات عالی و مردم از ما انتظار دارند که موانع و مشکلات بخش تولید را رفع کنیم و با توجه به اینکه یکی از موانع اصلی تولید به تامین مواد اولیه و بانک ارتباط دارد، بایستی مانع‌زدایی شود.

 خادم‌حمزه با بیان اینکه اقدامات بسیار جدی در نهاد ریاست‌جمهوری برای رفع مشکلات و افزایش ظرفیت تولید انجام می‌شود، گفت: ظرفیت تولید در برخی از واحدهای تولیدی متاسفانه ۲۰ درصد است و با توجه به اینکه دولت باید به رشد اقتصادی ۸ درصدی در سال برسد نیازمند راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال هستیم.

 حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر اینکه در این جلسه مشکلات اصلی ۹ واحد تولیدی تسهیل و رفع شد، بیان داشت: در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی کمپرسورسازی پادنا، نسرین آذرخش، نسیم سحر لارستان، واحد گاوداری نورآباد، شرکت حمل و نقل سراسری تحول ترابر ایرانیان، واحد تولیدی و صنعتی سوله رجحان استیل فیروزمهر و شرکت نوین آبان فناور مطرح شدند که با تصمیماتی که توسط مدیران استانی گرفته شد، موانع موجود در بخش تولید این مجموعه‌ها برداشته شد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان یکی از راهکارهای اساسی ما در رشد اقتصادی کشور محسوب می‌شود، افزود: یکی از ارکان بنیادی برای استقلال در نظام اقتصادی سیاست‌ها ‌و اقدامات لازم در بخش تولید و اشتغال است که جهش در این زمینه نیازمند اراده و عزم جدی تمامی مدیران به ویژه سیستم بانکداری است.

نظر شما