شناسهٔ خبر: 52291294 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زنان یمنی: آمریکا در راس شرارت است

زنان یمنی در یک تجمع اعتراضی، ضمن محکوم کردن جنایت ائتلاف سعودی آمریکایی علیه غیر نظامیان از نیروهای رزمندگان مقاومت یمن خواستند، عملیات در عمق عربستان و امارات را افزایش دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، زنان یمنی با هدف محکوم کردن جنایت ائتلاف سعودی آمریکایی علیه غیر نظامیان در محله لیبی، یکی از محلات صنعاء، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

<div id="video-display-embed-code_7577287"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3348968/7577287?width=600&height=350"></script></div>


حاضران در این تجمع از نیرو‌های یمنی خواستند، عملیات در عمق عربستان و امارات را افزایش دهند، آنان با تاکید بر تداوم مقاومت و ایستادگی، بی توجهی بین المللی به مشکلات مردم یمن را تقبیح کردند.
بر اساس این گزارش، تجمعی اعتراض آمیز با هدف محکوم کردن جنایات متجاوزان سعودی آمریکایی علیه غیر نظامیان یمنی با حضور زنان یمنی در محله لیبی صنعاء، که پیش از این شاهد جنایتی زشت با چندین قربانی بود، برگزار شد. در این تجمع شعار‌هایی با محتوای نقش آمریکا در کشتار مردم یمن سرداده شد و از آمریکا به عنوان راس شرارت یاد شد.
اخلاق الشامی، دبیر شورای عالی مادران و کودکان یمنی گفت: این نشان از خشم و با هدف محکومیت جنایات زشتی است که در محله لیبی پایتخت انجام شد، زنان آزاده در این تجمع حاضر شدند تا به جهانیان بگویند، مردان و زنان مجاهد یمن هرگز سستی نخواهند کرد، موضع ثابت و مستحکم این مردان و زنان دفاع از سرزمین و دفاع از مردمشان در برابر متجاوزان است.
حاضران در این تجمع بر ضرورت انتقام گیری از خون ریخته شده بی گناهان تاکید کردند و با تمجید از نقش یگان موشکی، از عملیات توفان یمن یک و دو استقبال کردند و خواستار عملیات بیشتر در عمق خاک دشمن شدند.
یک شهروند یمنی گفت: خواستیم صدایمان را به این متجاوزان برسانیم، به همان کشور‌هایی که معتقدند با چنین تجاوزاتی، مردم یمن تضعیف خواهند شد، اما ما مقاوم و استوار ایستاده ایم.
شهروند یمنی دیگری نیز: ضمن تمچید از یگان موشکی، خطاب ما به سرتیپ سریع این است که ما بر اساس اصل مقابله به مثل، خواستار عملیات توفان یمن سه، چهار و پنج علیه متجاوزانیم.
در این تجمع سخنرانان به بیان دیدگاههایشان پرداختند ضمن اینکه در بیانیه پایانی از سکوت جامعه بین الملل و بی توجهی در برابر مصائب مردم یمن انتقاد شد. این بیانیه سازمان ملل متحد را مسئول همدستی با جلادان علیه قربانیان دانست و افزود، همه جنایات متجاوزان به همراه محاصره یمن و تبعات ناشی از آن، از جنایات جنگی است و گذشت زمان اثر حقوقی این جنایات را از بین نخواهد برد.
خبرنگار شبکه العالم در پایان افزود: و این تجمع زنان یمنی است که با هدف بیان محکومیت تداوم جنایات متجاوزان سعودی آمریکایی علیه غیر نظامیان و درخواست از یگان موشکی برای عملیات بیشتر در عمق عربستان و امارات برگزار شده است.

نظر شما