شناسهٔ خبر: 52271495 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

درمان کلی آرتروز گردن با گردنبند تاندونک

گردنبند تاندونک با داشتن تکنولوژی UIC توانسته است که روش‌های سخت و طولانی مدت درمان آرتروز گردن یا به طور کلی درمان گردن درد را به روشی ساده و سریع بدل کند.

صاحب‌خبر -

تاثیر تاندونک بر آرتروز گردن

تاندونک و تاثیر آن بر تسکین آرتروز گردن را فقط کسانی می‌توانند تایید کنند که از چنین گردنبندی استفاده کرده باشند. اما آشنایی با این گردنبند و تکنولوژی استفاده شده در آن هم راهنمای مناسبی به شمار می‌رود. البته باید جویا شویم که چرا استفاده از گردنبند تاندونک برای درمان آرتروز گردن تا این مقدار اهمیت پیدا کرده است؟

آرتروز گردن از جمله عارضه‌هایی است که متاسفانه می‌توان گفت تعداد قابل توجهی از افراد در ایران به آن مبتلا هستند. این وضعیت باعث بروز درد‌ها و ناراحتی‌هایی برای افراد مبتلا می‌شود که ابدا قابل تحمل نبوده و باید سریعا روند درمان برای این دسته از افراد انجام شود.

به طور طبیعی زمانی که افراد با یک بیماری، عارضه و اختلالی مواجه می‌شوند به دنبال بهترین، موثر‌ترین و موفق‌ترین تکنیک درمانی هستند تا با آن روش به درمان وضعیت و بیماری خود بپردازند.

در طی سال‌ها پیشرفت‌های بسیاری در زمینه تکنولوژی‌های درمانی رخ داده است و حال می‌خواهیم در این فرصت آخرین و نوین‌ترین تکنولوژی درمانی را در حوزه فیزیوتراپی به شما معرفی کنیم. تاندونک از جمله روش‌هایی است که توانسته اثرات چشمگیری در درمان انواع عارضه‌های مربوط به گردن، علی‌الخصوص آرتروز گردن داشته باشد.



تاندونک بر آرتروز گردن چه تاثیری دارد؟

زمانی که افراد از این گردنبند استفاده می‌کنند به دلیل تکنولوژی‌هایی که در آن استفاده شده است، روند درمان با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. زیرا سه تکنولوژی در یک گردنبند به کار گرفته شده تا اثرات درمانی آن موفقیت‌آمیز‌تر پیش رود.



در گردنبند تاندونک چه تکنولوژی‌هایی به کار گرفته شده است؟

به طور کلی سه تکنولوژی در یک گردنبند ترکیب شده است و هر کدام از آن‌ها می‌تواند اثرات خود را در بخش‌های مختلف گردنی و عارضه‌های به وجود آمده در آن محل بر جای بگذارد.

گردنبند تاندونک شامل:

  • تکنولوژی اولتراسوند

  • تکنولوژی مادون قرمز

  • تکنولوژی کلاک پلاس



مزایای به کار گیری تاندونک برای درمان آرتروز گردن

از مهم‌ترین مزیت‌هایی که در اثر استفاده از گردنبند تاندونک حاصل می‌شود را می‌توان این‌گونه بیان کرد:

  • کاهش درد و تسکین تمامی ناراحتی‌هایی که در اثر آرتروز گردن رخ داده است: در واقع تکنولوژی اولتراسوند می‌تواند به بهبود درد کمک کند تا درد ناشی از آرتروز گردن از بین برود

  • تاندونک جزء ابزار‌هایی که با ماساژ می‌تواند اثرات درمانی خودش را آشکار سازد. پیشرفته‌ترین تکنولوژی ماساژ در گردنبند تاندونک وجود دارد که اثرات غیر قابل انکاری در بهبود وضعیت بیماران نشان داده است

  • تسریع روند بهبودی عارضه‌های ناشی از آرتروز گردن: از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای تاندونک این است که روند درمان با این تکنولوژی سرعت بیشتری دارد. در حقیقت شما در کوتاه‌ترین زمان به بیشترین نتیجه دست پیدا می‌‌‌کنید



عدم دشواری و پیچیدگی روند درمان با تاندونک

افرادی که برای درمان آرتروز گردن از گردنبند تاندونک استفاده می‌کنند، هیچ‌گونه دشواری‌ای را در روند درمان و در طول مدت زمانی که این گردنبند در اطراف گردن‌شان قرار گرفته است نخواهند داشت. بنابراین به راحتی متخصصان و فیزیوتراپیست‌ها این گردنبند را به شکل دقیق و اصولی در محل مناسب قرار می‌دهند تا روند درمانی طی شود.



آیا استفاد از گردنبند تاندونک برای درمان آرتروز گردن عوارض دارد؟

خوش‌بختانه به دلیل این که در طراحی این گردنبند نهایت تخصص و تجربه به کار گرفته شده است و تکنولوژی‌های موثری در روند درمان در آن وجود دارد، می‌توان گفت تاندونک بی‌خطر‌ترین و ایمن‌ترین روش تسکینی برای درمان گردن درد ناشی از آرتروز است.



عدم محدودیت سنی برای استفاده از گردنبند تاندونک

این گردنبند به دلیل ویژگی‌هایی که دارد و تکنولوژی‌هایی که در آن استفاده شده است، برای هیچ طیف سنی خاصی محدودیت ایجاد نمی‌کند. بلکه شما در هر سنی که باشید، اگر به کارگیری گردنبند تاندونک به عنوان روش درمانی بتواند به بهبود شرایط شما کمک کند هیچ منعی نخواهید داشت. پس این نکته را نیز در خاطر داشته باشید تا در هنگام بروز شرایطی نامساعد به این گزینه درمانی فکر کنید.



به کارگیری تاندونک برای افراد مبتلا به آلرژی پوستی

در این بخش می‌خواهیم از یک تبصره پزشکی صحبت کنیم که تا حدودی به ممنوعیت استفاده از تاندونک مربوط می‌شود. زمانی که افراد آلرژی پوستی دارند، هنگام استفاده از تاندونک و مماس شدن گردنبند امکان بروز آلرژی و نیز واکنش‌های پوستی وجود دارد.

اما نباید نگران این نکته باشید. زیرا که متخصصان و فیزیوتراپیست‌ها بیان کرده‌اند که این تکنیک درمانی یعنی تاندونک برای افرد مبتلا به آرتروز گردن هیچ مشکلی پیش نمی‌آورد و فقط پیش از استفاده از آن در صورت داشتن حساسیت پوستی باید با پزشک خود مشورت داشته باشید.

بنابراین توصیه ما این است که در صورت تجویز استفاده از گردنبند تاندونک برای بهبود دردهای ناشی از آرتروز گردن اگر دچار آلرژی‌های پوستی هستید حتما این نکته را با پزشک‌تان در میان بگذارید. آگاهی پزشک قطعا منجر به تدارک شرایطی می‌شود که روند درمان موفقیت‌آمیزتر طی شود.



چه کسانی نباید از تاندونک استفاده کنند؟

برخی از افراد به دلیل این که شرایط خاصی دارند و تاندونک به عنوان یکی از تکنولوژی‌های نوین که پژوهش‌ها در خصوص آن بسیار محدود است نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

زنان باردار و افراد مبتلا به بیماری‌های قبلی_عروقی جزء کسانی هستند که این روش درمانی به آن ها توصیه نمی‌شود. به همین دلیل بهتر است که از سایر روش‌های درمانی برای بهبود آرتروز گردن استفاده شود.

زمانی که پژوهش‌ها مبنی بر تاثیرات اشعه‌های به کار گرفته شده روی جنین و بیماران قلبی و عروقی تکمیل گردید در آن زمان می‌توان به افراد اجازه داد از این تکنیک نوین استفاده کنند.

این مساله را نیز در ذهن داشته باشید که این تکنیک برای افراد دارای شرایط مساعد و طبیعی هیچ‌گونه منعی ندارد و پژوهش‌ها این نکته را تایید می‌کند.



گردنبند چه مدت زمانی باید در اطراف گردن قرار گیرد؟

به طور طبیعی قرار گرفتن گردنبند تاندونک برای بهبود آرتروز گردن یک ساعت است. به طور کلی نیازی نیست که مدت زمان زیادی را در طول روز صرف استفاده از این گردنبند کنید، زیرا که به دلیل قدرت اثرگذاری این گردنبند زمان کوتاهی نیاز دارید تا به نتیجه برسید.



آیا گردنبند تاندونک روشی قطعی برای درمان آرتروز گردن است؟

بر اساس گزارشات و تجربیاتی که در اثر به کارگیری این ابزار درمانی کسب کرده‌ایم این روش درمانی تاثیر حداکثری برای کاهش درد و بهبود وضعیت بیماران دارد. بنابراین می‌توان گفت در صورتی که از تاندونک استفاده کنید، شانس بهبودی شما از دردها، التهابات، سایر عوارض و درمان ‌‌‌‌‌‌‌آرتروز گردن تا حد زیادی وجود دارد.

نظر شما