شناسهٔ خبر: 52267515 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

سخنگوی صنعت برق :

۲۵‌ درصد مشترکان برق تهرانی و کلان شهرها منتظر قیمت‌های جدید باشند

سخنگوی صنعت برق در خصوص افزایش قیمت برق گفت: ۲۵‌ درصد از مشترکان برق مصرف کننده بیش از الگو در تهران و شهرهای بزرگ ، منتظر قبوض با قیمت های جدید باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی رجبی‌مشهدی با بیان اینکه در تهران و شهرهای بزرگ، ‌درصد مشترکان پرمصرف بیشتر بوده ولی به طور متوسط در کل ایران مصرف برق ۷۵‌ درصد مشترکان زیر الگو و ۲۵‌ درصد بیش از الگو است، گفت: این گروه از همین ماه قبوض جدیدی دریافت خواهند کرد .

وی افزود: مصرف برق بیش از ۳۰‌ درصد مشترکان تهران بیش از الگو بوده و برخی مشترکان تهرانی به دلیل سکونت در منازل بزرگ و چند طبقه و استفاده از دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی، مصرف برق زیادی دارند. حتی در برخی ویلاها از گرمایش برای استخر یا سونا استفاده می‌شود. البته اطراف تهران برق کمتری مصرف می‌کنند.

این مقام مسئول توضیح داد: این مشترکان هزینه بیشتری می‌پردازند ولی یارانه بیشتری هم دریافت می‌کنند. مصرف برق این دسته از مشترکان بیش از دو برابر الگو است که این نحوه مصرف مشکلات تامین برق را برای سایر مشترکان به دنبال خواهد داشت.

رجبی‌مشهدی ادامه داد: مشترکی که در منزل ماینر داشته باشد و بیش از هزار کیلووات ساعت برق مصرف کند به حقوق سایر مشترکان تجاوز و غیر مستقیم دست در جیب دیگران می‌کند و در صورت شناسایی، برق این مشترکان نیز قطع خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما