شناسهٔ خبر: 52257921 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بابارشانی بیجار سرد‌ترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی بیجار با دمای منفی ۱۹ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه کشور بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، علی پناهی افزود: شهر‌های دهگلان و هزارکانیان با ۱۷-، دیواندره و زرینه ۱۵-، مریوان ۱۲-، بیجار ۱۰-، قروه ۹-، سنندج و قروه ۸-، کامیاران ۷- و بانه و سروآباد نیز با ۶- درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های استان بودند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته روستای سلین در شهر سروآباد با دمای هشت درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بود و دمای شهر سنندج نیز گرمترین ساعت به چهار درجه سانتی گراد رسید.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه امروز وضعیت هوای استان پایدار است و بجز گرد و غبار رقیق پدید خاصی را شاهد نیستیم، افزود: روز یکشنبه موج بارشی ضعیفی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه نیز جواستان پایدار است، گفت: از روز سه شنبه مجددا سامانه بارشی ضعیفی وارد استان می‌شود.

پناهی افزود: دمای هوای استان در صبح روز یکشنبه نسبت به امروز یک تا ۲ درجه سردتر می‌شود، ولی دمای استان از روز دوشنبه تا پایان هفته تغییرات چندانی ندارد.

نظر شما