شناسهٔ خبر: 52238250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید رئیس دستگاه قضا از زندان مرکزی مشهد

رئیس قوه قضاییه در ادامه برنامه‌های سفر به استان خراسان رضوی، از بخش‌های مختلف زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در ادامه برنامه‌های سفر به استان خراسان رضوی در زندان مرکزی مشهد حضور یافت و از بخش‌های مختلف این زندان بازدید کرد.

رئیس دستگاه قضا در این بازدید با تعدادی از مددجویان به صورت چهره به چهره گفتگو کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی در مورد کمبود قاضی ناظر زندان در این زندان و همچنین تاخیر در پاسخ به استعلامات ناظر زندان به مسوولین قضایی تذکر داد.

رئیس قوه قضائیه همچنین در خصوص مطالعه دقیق و بررسی نامه‌های زندانیان و عدم ادغام آنها با سایر نامه‌هایی که در جریان سفر به خراسان رضوی از مردم گرفته شده است، تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه ضمن کسب اطلاع از نحوه بهره‌مندی مددجویان زندان مرکزی مشهد از امکانات ورزشی و رفاهی، از زورخانه و سالن ورزشی این زندان بازدید به عمل آورد. بازدید از اتاق‌های سالن‌ دادرسی الکترونیک و کسب اطلاع از نحوه و چگونگی فعالیت این اتاق‌ها، بخش دیگر حضور رئیس عدلیه در زندان مرکزی‌ مشهد بود.

رئیس قوه قضاییه همچنین از بند ویژه دادگاه ویژه روحانیت و بند نسوان نیز بازدید کرد و ضمن گفت و گو و ارتباط به صورت چهره به چهره با مددجویان، در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

بازدید از کارگاه اشتغالزایی بند نسوان نیز پایان بخش بازدید رئیس دستگاه قضا از زندان مرکزی مشهد بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/ی

برچسب‌ها:

نظر شما